مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان گفت: در سرتاسر استان پروژه های ورزشی نیمه تمام متعددی وجود دارد که به حال خود رها شده اند.
کد خبر: ۵۰۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 08 October 2017
به گزارش تابناک خوزستان، افشین حیدری با بیان اینکه با نظر مساعد استاندار 30 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی زیرساخت های ورزش شهرستان های استان اختصاص یافته، اظهار کرد: خوشبختانه استاندار خوزستان توجه ویژه ای به حوزه ورزش دارد و این توجه در به حرکت درآوردن چرخ های ورزش استان تاثیر گذاربوده و بیش از پیش در پویایی ورزش خوزستان به ما کمک می کند.

وی با اشاره به این که در سرتاسر استان پروژه های نیمه تمام متعددی وجود دارد که به حال خود رها شده اند افزود: اولویت ما تکمیل پروژه های نیمه تمام استان با استفاده از این اعتبار است و در وهله دوم تجهیز مکان های ورزشی به امکانات مناسب است. 

وی با بیان این که در خوزستان ظرفیت های بسیاری وجود دارد و باید با برنامه ریزی مناسب از امکانات موجود بهترین استفاده را ببریم افزود: در برخی از شهرستان‌ها بیش از 20 سال از آغاز عملیات ساخت برخی سالن و مجموعه های ورزشی می گذرد ولی نیمه کاره رها شده اند که این در شان استان خوزستان نیست.

حیدری در ادامه به بیش از 250 پروژه نیمه ‌تمام در استان اشاره کرد و گفت : تا پایان امسال هر ماه 2 پروژه عمرانی افتتاح خواهیم کرد همچنین در سال آینده هر ماه یک پروژه ورزشی به بهره برداری خواهد رسید. 

وی با اشاره به این که در سال های اخیر به خوبی از ظرفیت بخش خصوصی بهره مند نشده ایم افزود: تمام مسئولان ورزش استان باید با برنامه و ارائه طرح های گوناگون حرکت کنند به گونه ای که تا پایان سال آینده شاهد سالن ورزشی نیمه تمام در استان نباشیم.

وی خطاب به روسای هیات های ورزشی استان گفت: ما نمی خواهیم در هیات های ورزشی تنها شاهد پر کردن صندلی های خالی باشیم و اگر رییس هیاتی خلاف جریان پیش رود و به اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان توجهی نداشته باشد عذر مسوول مربوطه را می خواهیم ،ما با هیچ کسی شوخی نداریم زیرا نمی خواهیم ورزش خوزستان به صورت جزیره‌ای اداره شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار