نماینده اهواز:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که به زودی از طریق موسسه ملل اطلاعیه رسمی اعلام می‌شود که تا حد زیادی مشکل سپرده‌گذاران موسسه آرمان حل خواهد شد، گفت: در حال رایزنی هستیم تا سقف پرداخت‌ها و جدول زمان بندی مشخص شود تا تعداد بیشتری از مردم به پولشان برسند.
کد خبر: ۵۰۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 08 October 2017
به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، همایون یوسفی، اظهار کرد: امروز با مدیرعامل موسسه ملل و بانک مرکزی جلسه‌ای برگزار کردیم و در خصوص این‌که سقف پرداخت‌ها به سپرده گذاران افزایش قابل توجهی پیدا کند پیگیری‌هایی انجام گرفت تا جمعیت زیادی بتوانند به پول و سپرده خود دست پیدا کنند. 
  
وی افزود: بر روی نحوه پرداخت‌ها و همچنین سقف پرداختی در نظر گرفته شده، به عنوان نماینده مردم صحبت‌هایی با مدیرعامل موسسه ملل و مدیران بانک مرکزی انجام گرفت و قرار است که به زودی از طریق موسسه ملل اطلاعیه رسمی صادر و تا حدود زیادی مشکل سپرده‌گذاران حل شود. 
  
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آخرین صحبت‌هایی که امروز با مدیران بانک مرکزی و مدیران موسسه ملل انجام گرفت، قرار است جلسات برگزار شده در این زمینه فردا و پس فردا نیز ادامه پیدا کند تا شاهد حل مشکلات مردم باشیم. نتایج جلسات از طریق اطلاعیه رسمی موسسه ملل اعلام خواهد شد. 
  
یوسفی ادامه داد: در حال رایزنی هستیم تا سقف پرداخت‌ها و جدول زمان بندی مشخص شود تا تعداد بیشتری از مردم به پولشان برسند. 
  
وی گفت: این کار یک کار بزرگ و زمان بر است و حل آن به صورت یکجا و یکدفعه ممکن نخواهد بود اما امیدواریم با پیش بینی‌هایی که انجام شده، در اطلاعیه جدیدی که از سوی موسسه ملل صادر خواهد شد، نظر بیشتر مردم و سپرده گذاران به طور ویژه‌ای جلب شود. 
  
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیگیر آن هستیم تا باقی مشکلات و مسایل این موسسه و سپرده‌گذاران نیز در مراحل بعدی حل شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار