سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان:
سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به اینکه مطالبه 30 درصدی سهم بانوان در مدیریت نیاز به زمان دارد، گفت: مدیران را ملزم می‌کنیم تا پایان برنامه ششم توسعه باید از 30 درصد مدیریت بانوان استفاده کنند.
کد خبر: ۵۰۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 07 October 2017
به گزارش تابناک خوزستان، سیده فرانک موسوی در این خصوص اظهارکرد: با توجه به اینکه ارتقا بانوان جزء یکی از سیاست‌های جدید برنامه‌ ششم توسعه است اکنون در خوزستان این برنامه رصد می‌شود تا بتوان از ظرفیت بانوان در دستگاه‌های اجرایی استفاده کرد.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر با بازدید از دستگاه‌های اجرایی، سهم 30 درصدی بانوان را از مدیران دستگاه‌های اجرایی مطالبه می‌کنیم در حقیقت مدیران را ملزم می‌کنیم تا پایان برنامه ششم توسعه باید از 30 درصد مدیریت بانوان استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مطالبه 30 درصدی سهم بانوان در مدیریت نیاز به زمان دارد، عنوان کرد: در راستای اجرایی شدن این سیاست باید زنان توانمند شناسایی شوند. در استان خوزستان هنوز سهم 30 درصد بانوان در رده مدیرکل حاصل نشده است.

موسوی بیان کرد: ضمن اینکه وزارت‌خانه‌های مختلفی که ادارات کل در استان‌ها دارند از سوی معاونت ریاست‌جمهوری ملزم شدند از گزینه‌های توانای بانوان در رده انتصاب مدیرکل استفاده شود، اجرایی شدن سیاست سهم 30 درصدی مدیریت بانوان مستلزم این است که مدیران استان در انتصابات خود از توانایی و ظرفیت زنان استفاده کنند.

وی درباره عدم انتصاب بانوان در رده مدیرکل در خوزستان خاطرنشان کرد: متاسفانه در خوزستان توجه جدی به انتصابات بانوان نشده است و باید نگرش مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به توانمندی جامعه بانوان تغییر کند همچنین بانوان توانا باید مطالبه‌گر باشند و وارد عرصه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار