رییس اتحادیه دامداران استان:
رییس هیأت مدیره اتحادیه دامداران خوزستان گفت: سامانه خرید سبوس برای اولین‌بار در خوزستان اجرایی شد و با اجرایی شدن آن مشکلات فراوانی برای دامدارن استان به وجود آمده و در واقع خوزستان به آزمایشگاهی برای مرکزنشینان تبدیل شده است،
کد خبر: ۵۰۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 07 October 2017
به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، جواد ابراهیمی، اظهار کرد: پیش از اجرای سامانه خرید سبوس همه سبوس موردنیاز استان در اختیار معاونت امور دام جهاد کشاورزی استان قرار می‌گرفت و با نظارت این معاونت و توسط اتحادیه دامداران توزیع می‌شد . 
  
وی با بیان این‌که سامانه خرید سبوس آمار واقعی ندارد و می‌توان آمارها را با دست تغییر داد، افزود: این سامانه برای کنترل و دیده شدن واقعی خرید و فروش‌ها طراحی و اجرا شد اما در واقعیت این امر اتفاق نیفتاده است. 
  
رییس هیأت مدیره اتحادیه دامداران خوزستان تصریح کرد: خوزستان به آزمایشگاهی برای مرکزنشینان تبدیل شده و اجرای سامانه خرید سبوس دامداران استان را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است. 
  
ابراهیمی عنوان کرد: دولت برای جبران مشکلات کارخانه‌های آرد به جای آنکه یارانه‌ای به آن‌ها اختصاص دهد، از جیب دامداران هزینه می‌کند و 50 درصد از سهمیه سبوس دامداران را در اختیار کارخانه‌های آرد قرار می‌دهد و مشکلات فراوانی برای دامدار ایجاد می‌شود. 
  
وی با بیان این‌که به دامداران خوزستان اجحاف و ظلم می‌شود، خاطرنشان کرد: معاون امور اقتصادی استانداری و معاون امور دام جهاد کشاورزی استان پیگیر حل مشکلات سامانه خرید سبوس و مشکلات دامداران در این زمینه هستند و امیدواریم این مشکلات هرچه سریعتر حل شوند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار