جمعی از سپرده گذاران تعاونی وحدت ( آرمان سابق) خواستار تعیین تکلیف سپرده های خود از سوی مسئولان متولی شدند.
کد خبر: ۵۰۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 07 October 2017
به گزارش ایرنا_ منطقه خوزستان، حدود 100 نفر از سپرده گذاران تعاونی وحدت ( آرمان سابق) شامگاه جمعه در مقابل یکی از شعب موسسه ملل در خیابان شهید چمران (کیانپارس) اهواز تجمع کردند.

این تجمع ساعت 21 آغاز شد تا ساعت 23 ادامه داشت و موجب مسدود شدن خیابان اصلی (کیانپارس) شد.

نیروی انتظامی به منظور باز کردن خیابان مذبور اقدام به پراکنده کردن تجمع کنندگان کرد. 
این سپرده گذاران معترض که از خرداد ماه سال جاری خواستار دریافت سپرده های خود هستند به پرداخت پلکانی این بانک نیز اعتراض کردند.

یکی از این سپرده گذاران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بسیاری از سپرده گذاران در این تعاونی بیش از 30 میلیون ریال سپرده دارند این در حالی است که موسسه ملل به سپرده گذارانی که تا سقف 30 میلیون ریال سپرده دارند پرداختی خواهد داشت.

وی افزود: هیچ مسئولی پاسخگوی ما نیست و سپرده گذاران بین موسسه ملل، موسسه توسعه و تعاون وحدت (آرمان سابق) سردرگم هستند.

به گزارش ایرنا طبق آخرین اطلاعیه موسسه ملل از 12 مهر به سپرده گذاران تعاونی منحله وحدت (آرمان سابق) که میزان سپرده آنها تا سقف 30میلیون ریال باشد بر اساس جدول زمانی سپرده های آنان عودت می شود.

شنیده ها حاکی است که موسسه ملل در نظر دارد برای پرداخت صاحبان حسابی که تا سقف یکصد میلیون ریال سپرده دارند نیز اقدام کند.

بر اساس این گزارش حساب سپرده گذاران تعاونی وحدت( آرمان سابق) ابتدای خرداد امسال با دستور بانک مرکزی به دلیل نامعتبر بودن فعالیت این موسسه مسدود کرد.

از تیر امسال شعب تعاون وحدت ( آرمان سابق) در خوزستان تعطیل شدند و بعد از ادغام تعاونی وحدت (آرمان با موسسه ملل با دستور بانک مرکزی، شعب این تعاونی مرداد کار خود را آغاز کردند.

سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) در مدت چهار که حساب آنها مسدود بود بارها اقدام به تجمع کردند.

تعاوونی وحدت (آرمان سابق) در خوزستان 34 و در اهواز 14 شعبه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار