سرمربی تیم واترپلو نفت‌امیدیه با بیان این‌که لیگ برتر کشور هنوز به کوران خود نرسیده است، گفت: تیمی جنگنده هستیم که برای کسب نتیجه تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۵۰۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 07 October 2017
به گزارش ایسنا _ منطقه خوزستان، رضا جعفری، درخصوص پیروزی تیمش در هفته پنجم لیگ برتر برابر تیم شهیدنوفلاح تهران، اظهارکرد: حریف یک تیم جوان و توانمند است که از بازیکنان ملی‌پوش رده‌سنی زیر 17 سال استفاده می‌کند.

وی افزود: بازی در تایم‌های اول و دوم پایاپای دنبال شد ولی در تایم‌های سوم و چهارم توانستیم بازی خودمان را به حریف تحمیل کنیم و در نهایت با نتیجه 16 بر 6 بازی را بردیم. یکی از نکات مثبتی که این مسابقه برای ما داشت، این بود که توانستیم از بازیکنان جوان و بومی‌مان بهره ببریم که تجربه خوبی را هم به دست آوردند. از عملکرد بازیکنانم به ویژه گلر دوم تیمم بسیار راضی بودم. این بازی نوید آینده خوب را می‌دهد و امیدوارم پیشرفت‌شان با سرعت همراه باشد.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه درخصوص صدرنشینی تیمش نیز گفت: کیفیت تیم‌های دانشگاه آزاد و سایپا از تیم ما خیلی بهتر است ولی ما تیمی جنگنده هستیم که برای کسب نتیجه تلاش می‌کنیم. در ادامه نیز لیگ به دلیل مسابقات تیم‌ملی، برای مدت یک ماه تعطیل خواهد شد و زمان خوبی برای بازسازی دوباره تیم داریم و امیدوارم در آغاز دوباره لیگ، بتوانیم در بازی با سایپا به آن آمادگی که می‌خواهیم، برسیم و تیم سایپا را هم از پیش‌رو بر داریم. دانشگاه آزاد و سایپا دو تیمی هستند که در باشگاه‌های آسیا حضور دارند و خودشان را کاملا آماده مسابقات کرده‌اند ولی مطمئن باشید که ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و با تمام توان مقابل این تیم‌ها خواهیم ایستاد.

وی درباره حمایت مسوولان از این تیم نیز خاطرنشان‌کرد: هر چه به سمت جلو پیش می‌رویم حمایت مسوولان باتوجه به نتایج مناسبی که می‌گیریم بیشتر می‌شود. خدا را شکر حمایت مدیریت باشگاه نیز بازی به بازی بیشتر می‌شود و آن اعتمادی که می‌خواستیم به وجود آمده است و این شرایط بیشتر به تیم ما کم خواهد کرد. آینده خوبی را برای تیم می‌بینم و امیدوارم با همین شرایط پیش برویم.

جعفری در پایان گفت: به نظر من هنوز لیگ برتر به کوران خود نرسیده است و به همین دلیل نمی‌توان درباره لیگ صحبت کرد. امسال زمانی‌که برای بازی به اصفهان رفتیم، از دو داور جوان اصفهانی استفاده شد که بسیار خوب بازی را کنترل کردند. در مسابقه‌ای که در امیدیه داشتیم نیز از دو داور خوزستانی استفاده شد که آن‌ها نیز بسیار خوب قضاوت کردند و بازی بدون هیچ حاشیه‌ای به پایان رسید. در حال حاضر از نیروهای بیشتری در داوری استفاده می‌کنند که نوید کم شدن حاشیه‌های داوری را در پی دارد و اگر به این صورت شود، کیفیت مسابقات نیز بالاتر خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار