مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: یکی از معضلات اساسی در خوزستان مربوط به حوزه زیرساخت‌هایی است که در حال حاضر مناسب این استان نیست.
کد خبر: ۵۰۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 07 October 2017
به گزارش ایرنا_ منطقه خوزستان، کیامرث حاجی زاده با اشاره به دلایل فرسوده بودن زیرساخت های استان گفت: بسیاری از زیرساخت‌های استان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شده‌اند که با آغاز انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی نیز آسیب هایی به آن ها وارد شد.

وی افزود: بر همین اساس یکی از معضلات اساسی در استان خوزستان مربوط به حوزه زیرساخت‌ها است و زیرساختها فعلی استانی که خود قطب بزرگ اقتصادی و قلب تپنده کشور است مناسب این استان نیست. 

این مقام مسئول در استانداری خوزستان همچنین در پاسخ به این سوال که چرا خوزستان با وجود منابع مختلف هنوز توسعه نیافته است گفت: لازم است که در استان مطالبه گری یک صدایی داشته باشیم و انتظار می‌رود علمای استان، نمایندگان استان در مجلس خبرگان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، احزاب، خبرنگاران برای توسعه و مطالبات استان یک صدا شوند. 

وی بیان کرد: باید از نزاع های سیاسی و قومی جلوگیری شود زیرا موجب می شود قشر نخبه و تحصیلکرده دچار مشکل شود.

حاجی زاده افزود: دامن زدن به بحران ها موجب خروج سرمایه از استان می‌شود درحال حاضر بسیاری از مسولان کشور نسبت به مسایل استان حساس هستند اما این که از مسایل کوچک معضل بزرگ بسازید موجب ایجاد ناامنی و مهاجرت می شود.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار