تیم مناطق نفتخیز جنوب در پایان هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور، پس از تیم بیمه رازی عنوان دوم را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۵۰۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 06 October 2017
به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، محمدرضا کاظمی نژاد، سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب، اظهارکرد: باتوجه به این که رکوردگیری کیانوش رستمی و بهداد سلیمی هفته آینده در اردوی تیم ملی در بابلسر انجام می شود، پس از ثبت رکورد این نفرات، امتیازات تیم های اول تا سوم جدول رده بندی رده بندی لیگ برتر نیز مشخص می شود.

وی با ابراز رضایت از عملکرد وزنه برداران تیم مناطق نفت خیزجنوب در هفته دوم لیگ، گفت: از رکوردهای ثبت شده توسط وزنه برداران تیم رضایت داریم و با توجه به عملکرد آن ها به کسب عنوان در پایان لیگ بسیار امیدوار هستیم.

سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیزجنوب با اشاره به حضور این تیم در مسابقات جام باشگاه های آسیا نیز عنوان کرد: اردوی سطح ارتفاع تیم از پانزدهم شهریور به مدت 10 روز در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.همچنین دومین اردوی تدارکاتی نیز در شهر اهواز برگزار خواهد شد. این رقابت ها از ششم تا یازدهم آبان ماه در کره جنوبی برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری "یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی"، 12 و 13 مهرماه در سالن ایرانیان مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار