فرماندار ایذه مطرح کرد:
فرماندار ایذه با اشاره به اعتراضات شدید مردمی به تبعیدگاه بودن این شهرستان گفت: مدیرکل دادگستری خوزستان نامه ای به دادستانی کشور نوشته و این اعتراضات را به آنها منتقل کرده است.
کد خبر: ۵۰۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 30 September 2017
به گزارش مهر_ منطقه خوزستان، محسن بیرانوند اظهار کرد: قبلا ظاهرا ایذه بر اساس تصویب هیئت دولت و لیست قوه قضائیه جزو شهرهای تبعیدی بوده ولی چند روز قبل دادستان ایذه طی مصاحبه ای اعلام کرده که دیگر چیزی به اسم شهر تبعیدی نداریم و قضات سراسر کشور می توانند مجرمان را به هرجایی تبعید کنند.

وی بیان کرد: بعد از صدور حکم متهم پرونده قتل بنیتا و تبعید وی به ایذه یکی از خواسته های اساسی مردم این بود که دیگر هیچ تبعیدی را به ایذه نفرستند. این حکم موجی از اعتراضات شدید مردمی را در گروه های فضای مجازی، فضای اجتماعی و حتی در سطح شهر داشت.
فرماندار ایذه ادامه داد: مردم اعتراضات خود را در قالب به صورت نامه، طومار، تشکیل کمپین و در نهایت تجمع درب فرمانداری اعلام کردند.

بیرانوند خبر داد: در حوزه صلاحیت خود به عنوان فرماندار و همچنین سایر اعضای شورای تأمین و نماینده شهر اقدامات و پیگیری های زیادی را در این زمینه انجام دادیم که از آن جمله می توان به نامه نگاری های مختلف اشاره کرد.

وی در پایان عنوان کرد: مدیرکل دادگستری استان خوزستان نیز طی ارسال نامه ای به دادستانی کل کشور این موضوع را تشریح کرد که فضای اجتماعی شهر دیگر نمی پذیرد تا یک تبعیدی به شهرستان ایذه بیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار