رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان تاکید کرد
رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: جهت گسترش و ارتقاء صلح وسازش باید از ظرفیت بزرگان، خیرین و ائمه جماعات در شهرستان مسجد سلیمان استفاده کرد.
کد خبر: ۵۰۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 28 September 2017
به گزارش میزان _ منطقه خوزستان، عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان در بازدید از شورای حل اختلاف مسجد سلیمان بر لزوم استفاده از ظرفیت بزرگان، خیرین و ائمه جماعات در گسترش و ارتقاء فرهنگ صلح و سازش در مسجد سلیمان تاکید کرد.
 
وی گفت: با توجه به بافت جمعیتی این شهرستان و با بهره گیری از ظرفیت خیرین، بزرگان، ائمه جماعات و افراد مصلح در شورای حل اختلاف فرهنگ صلح و سازش در مسجد سلیمان باید با فعالیت‌های مضاعف ارتقاء یابد.

این مقام قضایی افزود: ۶ شعبه حکمی و صلحی شهری شورای حل اختلاف مسجد سلیمان در حال فعالیت هستند که موجودی و وارده پرونده‌ها طی ۵ ماه نخست امسال به این شعب چهار هزار و ۲۶۷ فقره بوده است که از این مجموع یک هزار و ۹۴۰ پرونده مختومه و ۹۰۳ پرونده دیگر منتهی به صلح و سازش شدند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان در ادامه اظهار داشت:حجم پرونده‌های وارده به هریک از شعب شورای حل اختلاف این شهرستان بیشتر از میانگین کشوری می‌باشد که به همین دلیل میزان مصالحه در این شعب کم شده و انتظار می‌رود با برنامه ریزی صحیح آمار مصالحه‌ها بیشتر شود.

در ادامه این بازدید اعضاء و کارکنان شورای حل اختلاف مسجد سلیمان به ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار