مدیرکل هواشناسی خوزستان از تشدید وزش باد در بعد از ظهر امروز و فعال شدن بخشی از کانونهای داخلی گرد و غبار در شمال غرب استان و کانونهایی مرز عراق خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 28 September 2017
به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، کوروش بهادری، اظهار کرد: اطلاعیه ای برای بعداز ظهر امروز صادر شده و ممکن است به دلیل تشدید وزش باد بخشی از کانونهای داخلی گرد و غبار از جمله کانون شوش در شمال غرب استان و کانونهایی که در مرز عراق وجود دارند فعال و موجب کاهش کیفیت دید به صورت موقت در شهرهای اهواز، بستان و دشت آزادگان شوند.

وی افزود: پدیده غالب در روزهای آینده در استان خوزستان آسمان صاف تا کمی ابر گاهی همراه وزش باد و گرد و غبار محلی است. همچنین انتظار کاهش یک تا دو درجه ای دما تا روز یکشنبه هفته آینده را داریم.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم پدیده شرجی در شهرهای ساحلی تا یکشنبه هفته آینده گفت: میزان رطوبت نسبی امروز صبح در هندیجان 86 درصد، در امیدیه و آغاجاری 80 درصد و در اهواز 58 درصد بوده است.

بهادری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بستان با 45 درجه سانتیگراد و ایذه با 17 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرت دمای هوای امروز اهواز نیز بین 25 تا 43 درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار