کرمانشاه- ایرنا- رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از اعزام چهار ورزشکار کرمانشاهی به رقابت های معلولان آسیا در رشته های پینگ پنگ، وزنه برداری و دو و میدانی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 27 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،عزت الله پرنیان اظهار کرد: محمد باباخانی در رشته پینگ پنگ، طاها بیگ رضایی در رشته دو و میدانی ماده (پرتاب دیسک و نیزه) و اشکان 
چراغی در ماده ( پرتاب دیسک و وزنه) و علیرضا ایزدی در وزنه برداری ورزشکاران کرمانشاهی هستند که به عضویت تیم های ملی درآمده اند.

وی ادامه داد: این ورزشکاران در رده های سنی نوجوانان و جوانان به مسابقات قهرمانی معلولان آسیا اعزام خواهند شد و خوشبختانه شرایط آمادگی خوبی نیز برای حضور در این رقابت ها دارند.

پرنیان خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی پینگ پنگ جوانان ایران از امروز (پنجم مهر) در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان آغاز شده است.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه ادامه داد: این اردو با حضور باباخانی و سایر اعضای تیم ملی تا روز 12 مهر ادامه پیدا می کند.

وی گفت: محل و زمان برپایی اردوی تیم های ملی معلولان دو و میدانی و وزنه برداری نیز به زودی از سوی مسئولان فدراسیون اعلام خواهد شد.

پرنیان در پایان گفت: رقابت های قهرمانی معلولان نوجوانان و جوانان آسیا آذر ماه امسال به میزبانی امارات برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار