رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شادگان از شناسایی پیکر مطهر یکی از شهدای این شهرستان در حادثه تروریستی حله عراق خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 27 September 2017
به گزارش مهر _ منطقه خوزستان، هادی حمر اظهار کرد: تعدادی از اهالی شهرستان شادگان در مراسم اربعین حسینی  سال گذشته در کربلای معلی حضور یافتند که چند تن از این شهروندان شادگانی در حادثه تروریستی حله به فیض شهادت نائل شدند.

وی افزود : هم اکنون یک نفر از شهدای مفقود الاثر این شهرستان شناسایی شد.

حمر اضافه کرد: پیکر مطهر شهیده «رضیه علی پور» از شهرستان شادگان نیز فردا هفتم محرم راس ساعت چهار بعدازظهر از میدان امام خمینی(ره) این شهرستان تشییع می‌شود. 

آذر ماه سال قبل در انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در یک پمپ‌بنزین در منطقه «الشوملی» شهر «الحلة» (مرکز استان بابل) واقع در جنوب بغداد، زائران بی شماری شهید و زخمی شدند.

 پمپ‌بنزین هدف قرار گرفته شده در کنار رستورانی قرار دارد که معمولا زوار ایرانی در راه برگشت از کربلا در آن برای استراحت توقف می‌کنند. شدت انفجار به حدی بود که ساختمان رستوران مجاور پمپ بنزین هم به طور کامل تخریب شده است. این رستوران در منطقه الشوملی در شرق شهر حله واقع شده و زوار ایرانی در مسیر بازگشت به سمت مهران، برای صرف غذا در آن توقف می‌کنند.

منبع: مهر
برچسب ها: شهدای حله ، شادگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار