معاون استاندار خوزستان:
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: اقدامات مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مسیر توسعه فرهنگی جامعه قرار دارند.
کد خبر: ۴۹۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 26 September 2017
به گزارش تابناک خوزستان ، علی حسین حسین زاده در آیین در یادواره «حدیث سرخ»، مراسم گرامی داشت یاد و خاطره حماسه‌سازان جنگ تحمیلی در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اهواز اظهار کرد: توسعه فرهنگی و ارتقای شاخص‌های فرهنگی آموزشی، اساس رشد و توسعه همه‌جانبه یک جامعه است که در این راستا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان اقدامات چشم گیری داشته اند.
 
وی ادامه داد: با افزایش میانگین سطح کتاب‌خوانی در استان می‌توانیم بسیاری از مشکلاتی که وجود دارد را حل کنیم.

معاون استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه کشوری می‌تواند به توسعه دست یابد که جامعه آن متشکل از افراد توسعه یافته باشد افزود: هر چه به افزایش سطح آگاهی‌های مردم افزوده شود می‌توان انتظار داشت که در مسیر حوزه تمدن سازی نقش پررنگ‌تری داشته باشند.

حسین زاده اضافه کرد: برخلاف این‌که در کشور، خوزستان را در حوزه‌ی سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی بیشتر با یک نگاه اقتصادی، صنعتی می‌شناسند اما استان ما در حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری سابقه‌ی درخشانی دارد و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد چراکه در عرصه فرهنگ و هنر سابقه درخشانی داشته و دارد و همین ظرفیت و پیشینه می‌تواند منبع اصلی تحول در استان باشد.

حسین زاده در ادامه اقتدار کشور را ناشی از همکاری و مشارکت مردم دانست و گفت: دولت تدبیر و امید نتیجه مشارکت 40 میلیونی مردم در انتخابات ریاست جمهوری اخیر است، در این دوره از انتخابات، مردم استان همت ویژه‌ای را برای این دولت به خرج دادند که امیدواریم دولت نیز بتواند خدمات خوبی به آن‌ها برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار