معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در خصوص بازگشایی مدارس توصیه‌هایی به شهروندان ارائه کرد.
کد خبر: ۴۹۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 19 September 2017
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قاسم‌پور اظهار کرد: جنب و جوش رهپویان عرصه علم و معرفت در جای جای وطن اسلامی چهره شهرها را دگرگون می‌کند و از این طریق روح زندگی و امید به آینده در کالبد جامعه دمیده می‌شود در این رهگذر می‌طلبد بستری امن با آرامش را برای آینده‌سازان کشور فراهم آورد تا با فراغ بال و آسودگی خاطر به کسب فیض و علوم مختلف بپردازند.

وی افزود: در این زمینه لازم است شهروندان به هشدارهای پلیس توجه داشته باشند. از سرویس‌های دارای مجوز استفاده کنند و شماره پلاک وسائط نقلیه موتوری(خودرو-موتورسیکلت) که در مسیر تردد دانش‌آموزان ایجاد مزاحمت می‌کنند را به وسیله تلفن به پلیس 110 اعلام تا اقدام قانونی در این خصوص صورت گیرد.

قاسم‌پور ادامه داد: در زمان تعطیلی مدارس، دانش‌آموزان باید از مسیرهای مجاز و خط‌کشی شده و از عرض خیابان عبور کنند. چنانچه در مسیر تردد دانش‌آموزان هنجارشکنان و عناصر مزاحم به هر نحوی که برای دانش‌آموزان ایجاد مزاحمت دارند، به پلیس 110 اطلاع دهید تا اقدامات قانونی صورت گیرد.

وی گفت: در صورت برخورد با افرادی که اقدام به فروش مواد مخدر، سی دی های غیرمجاز و ... می‌نمایند مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: در صورت گم شدن افراد خردسال به ماموران پلیس مراجعه نموده و از آنان کمک بخواهید. همچنین دانش‌آموزان توجه کنند وقتی که در منزل تنها هستند درب را بر روی افراد ناشناس باز نکنند. برای تردد از وسایل نقلیه عمومی استفاده و از سوار شدن به خودروهای غریبه و ناشناس خودداری کرده و همچنین از غریبه‌ها هدیه و خوراکی دریافت نکنند. اگر در منزل تنها بودید و فرد ناشناسی به منزل شما مراجعه و یا تلفن زد هرگز به او نگویید که تنها هستید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار