سرپرست هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش وجوانان خوزستان گفت: خوزستان میزبان رنکینگ قهرمانی بدمبینتون بانوان کشور مهرماه جاری خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱ 17 September 2017
به گزارش ایرنا_ منطقه خوزستان، نگار افشین  اظهار کرد: رنکینگ قهرمانی بدمبینتون بانوان کشور از دوازدهم تا چهاردهم مهرماه جاری در سالن شهید فرهادی اهواز برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مسابقات نیز از ۱۸۰ بدمینتون باز دختر جوان در قالب ۲۳ استان از سراسر کشور باهم به رقابت می پردازند.

سرپرست هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش وجوانان خوزستان گفت: از استان خوزستان یک تیم جوانان و یک تیم نوجوانان به در این مسابقات مصاف حریفان خود می روند.

افشین همچنین از حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، بانوان شاغل ادارات، مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان برای مراسم افتتاحیه و اختتامیه این دوره از رنکینگ در استان خبرداد.

وی یاد آور شد: برای میزبانی این دوره از مسابقات نیز جلسات متعدد با حضور در هیات بدمینتون خوزستان برگزارشده که نتیجه آن یک میزبانی خوب خواهد بود.

سرپرست هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان همچنین از تلاش ها و توجه ویژه افشین حیدری مدیرکل ورزش وجوانان استان به ورزش بانوان تقدیر و تشکر کرد و عنوان کرد: وضعیت ورزش بانوان در حال سرسامان گرفتن هست و امیدوارم این همبستگی که مدیرکل ورزش و جوانان استان بین هیات ها، ادارات و بخش خصوصی در حال ایجاد کردن است، مستحکم شودتا  شاهد رشد هرچه بیشتر ورزش بانوان خوزستان در عرصه های مختلف باشیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار