نماینده مردم اهواز در مجلس:
نماینده مردم اهواز با اشاره به اینکه کسی نمی تواند کاربری مدرسه کوی علوی اهواز را تغییر دهد، خبر داد: استاندار خوزستان اعتباری را برای بازسازی مدرسه اختصاص داد.
کد خبر: ۴۹۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 16 September 2017
به گزارش تابناک خوزستان، جواد کاظم نسب الباجی اظهار کرد: چند وقت پیش شورای تأمین استان خوزستان جلسه ای برگزار و تصمیم گرفته می شود که کلانتری کوی علوی را در مدرسه ای که پنج سال به علت خرابی و فرسودگی تعطیل شده بنا کنند.

وی افزود: از روز گذشته اقدامات لازم برای تغییر کاربری مدرسه به کلانتری آغاز که این امر با اعتراضاتی مواجه شد.

الباجی تصریح کرد: به این موضوع ورود پیدا کرده، از محل بازدید و تماس های لازم را با مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، فرماندار اهواز، استاندار خوزستان و همچنین سرهنگ صفری فرمانده انتظامی شهرستان اهواز برقرار و اعلام شد که کلانتری به صورت موقت آنجا مستقر می شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون تصریح کرد: مردم معترض هستند و در عین حال نیز زمین وقفی و فضای موجود در آن هم آموزشی است.

الباجی بیان کرد: با توجه به نیاز منطقه به دلیل کثرت دانش آموزان، لازم است که این مدرسه را نوسازی و در اختیار مردم قرار دهند.

وی خبر داد: با استاندار جلسه ای تشکیل و استاندار هم هفت میلیارد ریال تأمین اعتبار برای بازسازی این مدرسه اختصاص داد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون گفت: پیگیری می کنم تا این فضای آموزشی با همان کاربری آموزشی بماند و کسی نمی تواند آن را تغییر کاربری بدهد.

الباجی بیان کرد: امیدوارم زمین مناسبی برای ساخت کلانتری پیدا شود که هم در شأن نیروی انتظامی و هم مناسب مردم کوی علوی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار