رییس سازمان دانش‌آموزی خوزستان خبر داد:
رییس سازمان دانش‌آموزی خوزستان با بیان اینکه هر ساله بیش از 50 نوبت شیر در مدارس توزیع می‌شود، گفت: تا انجام برنامه‌ریزی‌های لازم و مشخص شدن جزییات، امیدواریم توزیع شیر امسال از آبان‌ماه آغاز شود.
کد خبر: ۴۹۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 16 September 2017
به گزارش تابناک خوزستان، علیرضا مسرور اظهار کرد: هر ساله، از زمانی که توزیع شیر در مدارس بین دانش‌آموزان آغاز می‌شود تا حداقل چهار و حداکثر پنج ماه، به صورت یک روز در میان شیر در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

 وی با بیان اینکه شیر مدارس توسط آموزش و پرورش خریداری شده و سازمان دانش‌آموزی آن را توزیع می‌کند، گفت: هر زمان که آموزش و پرورش قرارداد خرید را امضا کند، سازمان دانش‌آموزی آمادگی توزیع شیر در مدارس را دارد. تا انجام برنامه‌ریزی‌های لازم و مشخص شدن جزییات، امیدواریم مانند سال‌های گذشته، امسال نیز توزیع شیر در مدارس از آبان‌ماه آغاز شود.

رییس سازمان دانش‌آموزی خوزستان با بیان اینکه هر ساله بیش از 50 نوبت شیر در مدارس ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم توزیع می‌شود، گفت: سال گذشته به دلیل کمبود منابع، توزیع شیر از دی‌ماه آغاز شد و تنها نیمی از ظرفیت شیر، یعنی 27 میلیون پاکت در بین دانش‌آموزان توزیع شد.

مسرور خاطرنشان‌کرد: سال گذشته اولین سالی بود که توزیع شیر در مدارس به طور کامل در اختیار سازمان دانش‌آموزی قرار گرفت. تاخیر یا کندی در توزیع شیر و راه پیدا کردن شیر رایگان مدارس به بازار کار از جمله مشکلاتی هستند که ممکن است در روند توزیع پیش بیایند. البته سال گذشته عملیات توزیع شیر بدون حتی یک مورد شکایت به اتمام رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار