مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت: میزان گرد و غبار در برخی از شهرهای استان خوزستان که در ساعات اولیه صبح افزایش یافته بود اکنون در حال کاهش است.
کد خبر: ۴۹۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 16 September 2017
  به گزارش تسنیم_ منطقه خوزستان، احمدرضا لاهیجان‌زاده با اشاره به میزان گرد و غبار در هوای برخی از شهرستان‌های خوزستان اظهار داشت: از ساعت 8 صبح امروز میزان گرد و غبار در هوای اهواز افزایش یافته به طوری که هزار و 263 میکروگرم بر متر مکعب اعلام شده است.

وی در ادامه افزود: این میزان حدود 8.5 برابر حد مجاز است البته دیگر نقاط استان نیز با افزایش میزان گرد و غبار روبه‌رو شده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان بیان کرد: هوای شهرستان‌های دزفول با 300 میکروگرم بر مترمکعب، شوشتر با 244 میکروگرم بر مترمکعب و امیدیه با 88 میکروگرم بر متر مکعب گرد و غبار همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان گرد و غبار تاکنون در اهواز گزارش شده، گفت: میزان طبیعی ذرات معلق در هوا 150 میکروگرم بر متر مکعب است.

لاهیجان‌زاده همچنین درباره آخرین میزان گردوغبار در ساعت 9 عنوان کرد: هوای اهواز با 481، دزفول 315، امیدیه 85 و شوشتر با 68 میگروگرم برمتر مکعب گرد و غبار همراه بوده است که در اهواز 3 برابر حد مجاز است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار