کد خبر: ۴۹۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 15 September 2017
تعدادی از دانشجویان خوابگاه پسرانه "صدف" دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز٬ صبح امروز، ۲۴ شهریورماه با حضور در خوابگاه پس از تعطیلات تابستان٬‌ با صحنه پراکنده شدن وسایل داخل کمد در اتاق‌ها مواجه شده و احتمال سرقت از وسایل را می‌دهند.

دکتر ساسان موگهی٬‌ معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان٬ در خصوص این اتفاق توضیح داد: تعدادی از کمدها هستند که در آن‌ها باز است و این اتفاق بدون اینکه مشاهده شود قفلی شکسته شده است، رخ داده و آثاری که نشان دهد این کار به زور انجام شده٬ مشاهده نشده است. 

وی افزود: تنها چیزی که ما اکنون می‌دانیم این است که در کمدها باز است و شواهدی از اینکه آیا دانشجویان درها را باز گذاشته‌اند یا نیروی خدماتی این کار را انجام داده است، فعلا در دسترس نیست و در حال حاضر اطلاع دقیقی از این امر نداریم. حراست دانشگاه در حال بررسی این قضیه و یافتن شواهدی است که آیا این اتاق‌ها توسط کسی باز شده‌اند یا خیر.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: تاکنون طبق شواهد٬ نه فقل در و نه فقل کمدها شکسته نشده و معلوم نیست از وسایل دانشجوها چیزی کم شده است یا خیر و اینکه این اتفاق برای چه تعدادی از اتاق‌ها افتاده، نیز در دست بررسی است و اطلاع‌رسانی خواهد شد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار