معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان خبر داد:
معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان از برگزاری دو مرحله‌ای جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: مرحله اول این جشن در 23 و 24 شهریورماه و مرحله دوم در 19 مهرماه در مهدهای کودک تحت نظر بهزیستی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 12 September 2017
 
به گزارش تابناک خوزستان، مهران کریمیان اظهار کرد: برپایی250 پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در سراسر خوزستان در نظر گرفته شده که 150 پایگاه از این تعداد به صورت سیار خواهند بود.
 
وی افزود: همچنین از مجموع پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها، 50 پایگاه در سطح شهر اهواز برپا می‌شوند که 10 پایگاه از این تعداد به صورت سیار هستند.
 
معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان تصریح کرد: پایگاه‌های سیار جشن عاطفه‌ها در میادین پرتردد شهرستان‌ها در 23 و 24 شهریورماه برپا می‌شوند و پایگاه اصلی اهواز در شیرخوارگاه فتح‌المبین بهزیستی در بلوار فنی و حرفه‌ای سپیدار جنب آتش‌نشانی آماده دریافت کمک‌های مردمی است.
 
کریمیان بیان کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز در 19 مهرماه برای ترویج فرهنگ نیکوکاری در مهدهای کودک ‌زیر نظر بهزیستی برگزار خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: 800 مهدکودک زیرنظر سازمان بهزیستی در سراسر استان خوزستان وجود دارد که حدود 150 مهدکودک از این تعداد در اهواز قرار دارند.
 
معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان بیان کرد: در حال حاضر حدود 300 هزار دانش‌آموز و دانشجو در سراسر استان خوزستان تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند و 100 مرکز توانبخشی و نگهداری و 12 مرکز نگهداری برای دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار