کد خبر: ۴۹۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 12 September 2017
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با تشریح آخرین روند بررسی گزینه‌ها برای انتخاب شهردار آبادان گفت: تلاش می‌کنیم تا روز چهارشنبه شهردار را معرفی کنیم تا شهرداری و شهر هرچه سریع‌تر از بلاتکلیفی خارج شوند.
  
حسن کمری در گفت‌وگو با ایسنا ، در خصوص آخرین روند بررسی گزینه‌ها برای تصدی شهرداری آبادان، اظهار کرد: تا هفته گذشته 12 نفر به عنوان گزینه‌های تصدی شهرداری مطرح بودند که از این تعداد تنها هشت نفر برنامه‌های خود را در جلسات علنی بررسی برنامه‌های کاندیداهای شهرداری آبادان ارائه دادند و چهار نفر دیگر انصراف خود را از قرار گرفتن در این فرآیند و کاندیداتوری اعلام کردند. 
  
وی ادامه داد: با این وجود به دلیل مطرح شدن گزینه‌های جدید برای تصدی شهرداری جلسات بررسی برنامه کاندیداها همچنان برگزار می شود. دیروز یک جلسه برگزار شد و امروز نیز جلسه دیگری با حضور سه گزینه جدید در شورای شهر آبادان برگزار می شود. در مجموع تاکنون 11 گزینه برنامه‌های خود را به ما ارائه داده‌اند. 
  
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم گزینه‌های جدیدی را طی دو روز اخیر مورد بررسی قرار دادیم. تلاش داریم با دستیابی شورا به جمع‌بندی نهایی شهردار را تا آخرین روز کاری هفته یعنی روز چهارشنبه انتخاب و معرفی کنیم. 
  
کمری در پاسخ به انتقادات نسبت به طولانی‌شدن فرآیند اتنخاب شهردار آبادان بیان کرد: خیلی هم به طول نینجامیده است. دو هفته است که در حال بررسی گزینه‌ها هستیم و فکر می‌کنم انتخاب شهردار آبادان تا اندازه‌ای مهم باشد که شورا از شتاب‌زدگی در آن خودداری کند. 
  
وی افزود: قطعا عواقب منفی انتخاب شتاب‌زده یا تحت تاثیر لابی و فشار برخی گروه‌ها بر شهر بسیار بیشتر از یک‌ هفته تاخیر در انتخاب شهردار است. 
  
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: فعلا نمی‌توان از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای تصدی شهرداری آبادان نام برد زیرا فعلا در شورا اتفاق نظری در خصوص یک یا چند گزینه خاص وجود ندارد. 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار