مدیر آموزش و پرورش دزفول:
مدیر آموزش و پرورش دزفول در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی گفت: به هر فردی که بتواند یک کودک بازمانده از تحصیل را جذب آموزش و پرورش کند مبلغ یک میلیون ریال پرداخت می شود.
کد خبر: ۴۹۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 11 September 2017
به گزارش تابناک خوزستان، عبدالمحمد جرجانی در سخنانی با بیان اینکه سوادآموزی موقعیتی برای ایجاد اشتغال در جامعه است، گفت: کلیه اعتباراتی که برای سوادآموزی هزینه می شود از محل اعتبارات بین المللی تأمین می شود و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی افزود: دزفول به علت پراکندگی و وسعتی که دارد بیسوادان زیادی را در خود جای داده که برای رفع بیسوادی نیاز به همکاری همه ادارات و دستگاه های اجرایی احساس می شود.

 مدیر آموزش و پرورش دزفول ادامه داد: متأسفانه مقاومت های زیادی برای سوادآموزی از سوی افراد بیسواد صورت می گیرد و آقایان استقبال کمتری از سوادآموزی می کنند در حالی که بانوان بیشتر استقبال می کنند.

 جرجانی با اشاره به لزوم جذب کودکان بازمانده از تحصیل در شهرستان با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های دستگاههای اجرایی موجود در شهرستان اظهار کرد: به هر فردی که بتواند یک کودک بازمانده از تحصیل را جذب آموزش و پرورش کند مبلغ یک میلیون ریال پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این کودکان از کمک های خیرین برای تهیه نوشت افزار و پوشاک نیز بهره مند می شوند، زیرا اگر این افراد در جامعه بیسواد رها شوند مشکلات اجتماعی زیادی در آینده ایجاد خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار