مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: صنایع استان می توانند از طرح ها و ایده های تجاری استارتاپ ها در جهت بهره وری هرچه بهتر و بیشتر بهره ببرند.
کد خبر: ۴۹۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 11 September 2017
به گزارش تابناک خوزستان، اخلاق محمدیان در نشست تخصصی تجاری سازی استارتاپ ها با هدف تبدیل« ایده به پدیده » و هم افزایی و همگرایی استارتاپ ها، اظهارکرد: فن بازار منطقه ای استان یکی از برترین فن بازارهای منطقه ای در سطح کشور است که به همین دلیل آشنایی و تعامل صاحبان ایده یا به اصطلاح استارتاپ ها با این ظرفیت می تواند اقدام مطلوبی در راستای تجاری سازی ایده های نو  باشد.

وی افزود: بهره مندی از تخصص و تجارب اعضای کلینیک صنعت استان خوزستان و همچنین توانمندی های صندوق های حمایتی می تواند به صاحبان ایده در غنی تر ساختن طرح ها و ایده های خود و برطرف نمودن مشکلات احتمالی یاری رساند در عین حال مجموعه ای از تغییرات باید در برخی از ایده ها اعمال شود تا بتوان از    آنها    متناسب با نیازمندی های صنعت استان بهره مند شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان عنوان کرد: شاید در شرح وظایف شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان وارد شدن به این مقوله ذکر نشده باشد اما قطعاً ترویج فرهنگ کار تیمی، ایده پردازی، کارآفرینی و نوآوری در تمامی زمینه ها از جمله صنعت از دغدغه های تمامی دستگاه ها محسوب می شود.

محمدیان تاکید کرد: نوآوری ایده، مشخص بودن مشتریان و بازار هدف، قابلیت پیاده سازی و توانمندی از مهم ترین پارامترهای ارزیابی و داوری ایده ها است و شرکت کنندگان در صورت کسب موفقیت از حمایت های تخصصی و مالی مشاورین کلینیک صنعت و صندوق های حمایتی استان برای تجاری سازی ایده های خود بهره مند خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار