با امضای تفاهم‌نامه با شهرداری اهواز
مدیرکل پست استان خوزستان از گسترش خدمات نیابتی شهرداری در پست استان خبر داد و گفت: بر این اساس پست خوزستان به ۱۰ هزار راننده تاکسی خدمات ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۴۹۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 11 September 2017
به گزارش تسنیم _منطقه خوزستان، مهران حموله مدیرکل پست استان خوزستان اظهار داشت: تفاهم‌نامه همکاری پست استان خوزستان و شرکت همفکران در ارائه خدمات شهرداری اهواز منعقد شد که با امضای این تفاهم نامه خدمات نیابتی شهرداری توسط پست استان گسترش می‌یابد.

وی در تشریح این همکاری توضیح داد: فاز نخست همکاری پست و شرکت همفکران در خصوص ارائه خدمات ثبت‌نام تاکسی‌داران و سرویس‌های مدارس است که در حال حاضر این خدمات در تمامی نواحی پستی مرکز استان ارائه می‌شود.

مدیرکل پست استان خوزستان ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه قرار است تا پایان شهریور جاری بیش از 10 هزار نفر جهت دریافت این خدمات به پست مراجعه کنند.

وی در ادامه سخنان خود از ثبت نام رانندگان وانت بارها توسط پست استان خوزستان خبر داد و گفت: در فاز دوم این تفاهم‌نامه همکاری ثبت نام بیش از 8 هزار نفر از رانندگان وانت‌بارها از نیمه دوم مهرماه امسال در پست آغاز می‌شود.

حموله افزود: ده‌ها خدمت دیگر توسط شهرداری جهت واگذاری به پست استان خوزستان احصا شده است که از آن میان می توان به تشکیل پرونده های الکترونیکی ثبت نام های گوناگون، صدور و تمدید پروانه‌های صادره، صدور المثنی، عملیات خرید و فروش تاکسی‌ها، صدور و تمدید مجوز شرکت‌های حمل و نقل اشاره کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار