رئیس پلیس راهور خوزستان با اشاره به آماده‌سازی مسیرهای تردد ایام اربعین گفت: نواقص و معایب سال گذشته در مسیرهای چذابه و شلمچه تا پیش از اربعین رفع می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵ 10 September 2017
به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، سرهنگ قاسم قدرتی، با اشاره به آماده‌سازی راه‌ها و جاده‌های منتهی به مرزهای چذابه و شلمچه اظهار کرد: در حال حاضر آماده‌سازی زیرساخت‌های جاده‌ای در مرزهای شلمچه و چذابه و رفع نواقص و معایب سال گذشته در این مسیرها برای ایام اربعین حسینی در حال انجام است. 

وی با بیان اینکه تبدیل جاده نفت در مسیر بستان به چذابه به یک مسیر ۶ خطه در دستور کار قرار دارد، افزود: این پروژه باید تا پیش از ایام اربعین و تا ۴۰ روز آینده تکمیل شود. همچنین توسعه پارکینگ، زیرساخت و تامین روشنایی پارکینگ‌ها، بلوک‌بندی و نصب دوربین‌های نظارتی در هر دو مسیر چذابه و شلمچه در حال اجرا هستند. 

قدرتی تصریح کرد: ایجاد خوابگاه‌ برای مامورینی که در این مناطق خدمات‌رسانی می‌کنند نیز در نظر گرفته شده است تا خدمت‌رسانی به مردم به خوبی انجام شود. 

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: همچنین تعویض تابلوهای معیوب و نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در مسیر اهواز – چذابه و اهواز – شلمچه بخشی از اقدامات مهم در راستای آماده‌سازی مسیرها در اربعین ۹۶ هستند و امیدواریم این اقدامات، تا قبل از شروع مراسم اربعین امسال به اتمام برسد. 

وی اظهار کرد: به مناسبت عید غدیر خم ترخیص کلیه خودروهای توقیفی غیر از مواردی که شامل دستور قضایی بوده،انجام می‌شود و شهروندان بدین منظور می‌توانند از ۱۹ شهریورماه تا ۲۶ شهریورماه به مراکز ستاد ترخیص راهنمایی و رانندگی در سطح استان مراجعه کنند. 

قدرتی با اشاره به بازگشایی مدارس تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی آموزش و پرورش، شورای ترافیک استان و شهرداری برنامه‌هایی برای ساماندهی سرویس‌های مدارس، ایمن‌سازی روبه‌روی مدارس و مسیرهای منتهی به مدارس و آموزش کادر مربیان مدارس در نظر گرفته شده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار