کد خبر: ۴۸۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 05 September 2017
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان از کاندیداتوری ۱۲ نفر برای تصدی شهرداری آبادان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، حسن کمری عصر امروز در جلسه ارائه برنامه های کاندیداها در صحن شورا گفت: از این تعداد تاکنون یک نفر انصراف داده است.

وی از بهرام بری (انصراف داد)، ابراهیم آلبونعیمی، حسین حمیدپور، ناصر گودرزی، علیرضا اقبالی، داود فرخ زاده، سید زین العابدین موسوی، سعید حیات داودی، فرهاد میاحی، حمید حنظل عیدانی، محراب فلسفی زاده و داود دارابی به عنوان ۱۲ گزینه تصدی شهرداری آبادان نام برد.

کمری ضمن تاکید بر بومی بودن گزینه های یاد شده افزود: فرخ زاده که فرزند آبادان است در زمان حاضر به عنوان معاون شهرداری شیراز در حال فعالیت است.

به گفته وی، گزینه های تصدی شهرداری آبادان به تفکیک ۵ و ۷ نفره طی امروز و فردا برنامه های خود را اعلام می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در بخشی از سخنان خود با قدردانی از مردم برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر و پیگیری مسائل حاشیه ای این انتخابات و ابراز نگرانیهایشان از موضوع انتخاب شهردار گفت: از تمامی فعالان سیاسی و اجتماعی به خصوص اصحاب رسانه نیز بابت همراهی و حمایتشان قدردانی می کنیم و امید می رود تا در بحث روشنگری و شفاف سازی مسایل شهری به خصوص در حوزه خدمات شهری و شهرداری ورود کنند.

کمری افزود: از کسانی که احساس مسئولیت کرده و خود را نامزد تصدی شهرداری آبادان کردند نیز قدردانی می کنیم، اینان با نگرانی از آینده شهر برنامه هایی را در جهت بهبود وضعیت شهری تدوین کرده اند.

وی با بیان اینکه در فضایی آرام و شفاف به بررسی برنامه های ارائه شده نامزدها می پردازیم، اظهار کرد: تخصص، سابقه مدیریتی، آشنایی با فرصت ها و تهدیدات موجود در منطقه، ارتباط نزدیک با مردم با رعایت شفافیت و روشنگری در تصمیم گیری ما در انتخاب شهردار از میان گزینه های مذکور تاثیر دارد.

وی تصریح کرد: در شرایط مساوی و نزدیک به مساوی با اولویت بومی کار انتخاب شهردار به انجام می رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده هر یک از نامزدهای تصدی شهرداری آبادان می تواند ظرف یک ساعت برنامه های خود را ارائه و از آن دفاع کند.

کمری با بیان اینکه کار ارائه برنامه نامزدهای تصدی شهرداری آبادان در حضور خبرنگاران انجام می شود، افزود: از اصحاب رسانه می خواهیم تا در کنار ما باشند و با رعایت انصاف، صداقت و رعایت مسائل امنیتی آنچه را اتفاق می افتد را به گوش مردم برسانند.

FacebookTwitterGoogle+اشتراک


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار