کد خبر: ۴۸۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 05 September 2017
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: امنیت و انضباط زائران از مهمترین اولویت‌های ناجا به حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار محسن فتحی‌زاده امروز در نشست ستاد اربعین، با تاکید بر اینکه معایب و نقاط ضعف دو مرز چذابه و شلمچه مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار کرد: بر اساس بازدید‌های صورت گرفته، قرار است که زیرساخت‌های لازم در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی مورد بهره‌برداری قرار گیرد. 
 
وی در ادامه عنوان کرد: همه مسؤولان و مجریان باید تمام تلاش خود را برای فراهم کردن زیرساخت‌های این دو مرز به کار گیرند. 
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: بر همین اساس باید تمام تلاش‌ها برا فراهم کردن زیرساخت‌ها انجام تا از زائران اربعین حسینی استقبال خوبی داشته باشیم. 
 
وی عنوان کرد: پیش‌بینی ما برای اربعین سال جاری این است که با افزایش زائران مواجه خواهیم شد، به همین دلیل باید آمادگی بیشتر صورت بگیرد تا مشکلی پدید نیاید. 
 
فتحی‌زاده اظهار کرد: زائران باید از اکنون که فرصت مناسبی است، خود را برای این سفر معنوی آماده کند و شرایط لازم و مقدمات آن را انجام دهند. 
 
وی تصریح کرد: ظرفیت نیروی انتظامی برای صدور گذرنامه تقویت شده است و همچنین آمادگی خدمت‌رسانی در شیفت‌های متعدد نیز وجود دارد. 
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: ما در این مدت سریع به تقاضای دستور گذرنامه پاسخ می‌دهیم و آن را برای متقاضیان ارسال خواهیم کرد. 
 
وی با تاکید بر صدور روادید در آینده‌ای نزدیک، خاطرنشان کرد: باید زائران برای اخذ روادید و ثبت‌نام در سامانه‌ها اقدام کنند و همچنین زائران سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند. 
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: چرا که در این ایام فشار جمعیت و تراکم آن وجود دارد و همین دلیل باعث احتمال معطل شدن خواهد شد. 
 
فتحی‌زاده تاکید کرد: امنیت و انضباط زائران از مهمترین اولویت‌های ناجا به حساب می‌آید، به دلیل اینکه زائران سال به سال افزایش می‌یابند، ملاحظات امنیتی با تقویت زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی دقیق برای سفر زائران میسر خواهد شد. 
 
وی در پایان گفت: زائران از مبدا تا مرز و همچنین در خارج از کشور تا هنگام بازگشت با ماموران امنیتی و انتظامی هماهنگی کنند تا با سلامت در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده و به استان خود بازگردند. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار