نماینده مردم هفتکل:
نماینده مردم هفتکل، مسجدسلیمان و لالی در مجلس شورای اسلامی، گفت: تعادل و توازن در توزیع فرصت های شغلی در بنگاه های بزرگ اقتصادی شهرستان هفتکل از جمله کارخانه سیمان باید بر اساس عدالت باشد.
کد خبر: ۴۸۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹ 04 September 2017

علی عسگر ظاهری در جلسه شورای اشتغال شهرستان هفتکل با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید داخلی، اظهارکرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده و دستورالعمل ابلاغی، شرکت ها و موسسات موجود در شهرستان هفتکل باید در راستای حمایت از تولیدات داخلی، اجناس و اقلام مصرفی مورد نیاز خود را از داخل شهرستان تامین کنند.

وی ادامه داد: کارخانه سیمان هفتکل نیز در ردیف این شرکت های قرار دارد که باید نسبت به تامین خدمات و محصولات خود از داخل شهر اقدام کند تا شاهد رونق اقتصادی این شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان هفتکل نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه برای جذب نیرو در بنگاه های بزرگ اقتصادی احتیاج به یک مکانیزم قانونی بر اساس عدالت در قالب اداره کار و موسسات کاریابی احتیاج است، عنوان کرد: مردم شهرستان انتظار دارند در جذب نیروی انسانی دو بنگاه بزرگ اقتصادی شهرستان اولویت با جوانان شهرستان باشد و عدالت اجرا شود.

اسحق مرادی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف نیروهای انسانی بعد از اتمام کار پیمانکار شرکت نمک زادایی هفتکل، خاطرنشان کرد: ما این توقع را نداریم که تمام نیروی انسانی بنگاه های بزرگ اقتصادی شهرستان از جمله کارخانه سیمان، از هفتکل باشد اما توقع داریم با توجه به شرایط موجود این بنگاه ها و شرکت ها که در موقعیت جغرافیایی این شهرستان هستند، عدالت رعایت شود.

وی یادآور شد: گردش مالی و نقدینگی و پرداخت حق بیمه کارکنان سیمان خوزستان نیز باید در بانک ها و اداره تامین اجتماعی این شهرستان انجام شود .

قباد ناصری مدیرعامل نفت و گاز مسجد سلیمان همچنین در خصوص جذب نیرو در شرکت نمک زدایی اعلام کرد: پس از پایان کار پیمانکار و تحویل به بهره بردار، شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان بر اساس نیاز و چارت سازمانی اعلام نیاز خواهد کرد و اولویت جذب با جوانان این شهرستان که چندین سال در این شرکت زحمت کشیده اند خواهد بود .

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار