معاون استاندار خوزستان:
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان از تشکیل کمیته ای در آبادان برای تسهیل فعالیت لنج های صیادی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹ 04 September 2017
قدرت الله دهقان در پایان نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان در مورد جمع بندی مباحث مطرح شده در این جلسه گفت: از تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد تشکیل یک کمیته در فرمانداری آبادان برای بررسی نحوه تحویل سوخت به لنج های صیادی و فرایند کنترل سوخت آنها بود.

وی افزود: قرار شد تصمیم‌گیری به نحوی باشد که هم صیادان در راحتی بهتر و فراغ بال بیشتری به شغل صیادی خود بپردازند و نیازی نباشد که به طور مرتب و مکرر توسط نیروهای دریایی کنترل شوند و هم جلوی سو استفاده قاچاقچیان گرفته شود و به این ترتیب فعالیت لنج های صیادی در استان تسهیل خواهد شد.

دهقان توضیح داد: صیادان گله مند هستند که فرایند کنترل خیلی شدید است و برای اینکه صیادان از این گرفتاری نجات پیدا کنند و با توجه به اینکه تعداد صیادان و لنج هایی که صیادی می‌کنند در آبادان فراوانی بیشتری دارد و حدود نیمی از ۶۰۰ لنج صیادی در استان در آبادان مشغول هستند به همین دلیل تصمیم گرفتیم این جلسه در آبادان تشکیل شود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تصریح کرد: هفته آینده این کمیته در آبادان تشکیل خواهد شد و تصمیمات لازم گرفته می‌شود و این تصمیمات به ستاد استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز جهت تصویب ارجاع خواهد شد.

دهقان در مورد دستور کار بعدی نشست امروز ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: موضوع دیگر این جلسه در مورد هماهنگی و کیفیت کنترل‌ها و نظارت ها بر کالاهای بهداشتی و مواد غذایی و فاسد شدنی بود و مسئولان در بخش بهداشت و درمان قول دادند که هم تجهیزاتشان را بیشتر کنند و هم همکاری بیشتری داشته باشند تا در این حوزه مشکلات کمتری داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار