مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در حال حاضر در حال نصب تجهیزات جدید در شبکه برق اهواز به منظور افزایش ضریب پایداری و امنیت شبکه هستیم تا در فصل پاییز و آغاز بارندگی‌ها شاهد قطعی برق ناخواسته نباشیم.
کد خبر: ۴۸۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲ 04 September 2017
  
به گزارش خبرگزاری ایسنا _ منطقه خوزستان، حسن کریمی، اظهار کرد: خاموشی‌هایی که در ساعات‌ ابتدایی صبح در برخی از مناطق شهر اهواز اعمال می‌شود به دلیل نصب تجهیزات جدید در راستای ارتقای پایداری شبکه است. 
  
وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق اهواز اقدام به نصب کلیدهای جداساز و تجهیزات جدید در شبکه کرده است تا پیش از آغاز فصل پاییز و بارندگی‌ها در خوزستان ضریب پایداری و امنیت شبکه برق به شدت افزایش پیدا کند. 
  
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: عملیات نصب تجهیزات جدید در شبکه برق شهر اهواز در حال حاضر آغاز شده است و تا پیش از اولین بارندگی در شهر اهواز ادامه خواهد داشت. اقدامات انجام گرفته در راستای افزایش امنیت و پایداری شبکه است تا شاهد خاموشی برق ناخواسته در مناطق اهواز نباشیم. 
  
کریمی ادامه داد:همچنین درختان و شاخ و برگی که وارد شبکه می‌شوند بنابر آیین‌نامه‌های موجود جهت افزایش ایمنی شبکه و جلوگیری از قطعی برق نسبت به قطع آن‌ها اقدام می‌شود. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار