رئیس انجمن آژانس های هواپیمایی خوزستان، استفاده گردشگران خارجی بخصوص گردشگران عراقی از خطوط پروزای کشور و استان را عامل اصلی افزایش نرخ پروازها اعلام کرد.
کد خبر: ۴۸۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲ 03 September 2017
به گزارش ایسنا_ منطقه خوزستان، امید خوانساری  اظهار کرد: افزایش مسافرت‌ها و هجوم خانواده‌ها برای این‌که از تعطیلات هفته‌های پایانی شهریورماه استفاده کنند، یکی از دلایل افزایش قیمت بلیط هواپیما است.

وی افزود: عامل اصلی افزایش نرخ پروازها در شهریورماه، ورود گردشگران خارجی به خصوص گردشگران عراقی به درون استان و کشور و استفاده از خطوط پروازی کشور است.

رییس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان تصریح کرد: به دلیل بالابودن ارزش پول کشورهای دیگر مانند عراق، با ورود گردشگران بلیط با بالاترین نرخ در بازار به فروش می‌رسد و آن‌ها نیز بلیط را تهیه می‌کنند و این مساله باعث می‌شود تا به مسافران داخلی در بحث قیمت پروازها آسیب وارد شود.

خوانساری عنوان کرد: چارترکننده‌ها در طول سال و در زمان اوقات کم سفر بلیط پروازهای داخلی را با ارزانترین نرخ ممکن به فروش می‌رسانند اما آغاز شهریورماه، فصل برداشت چارترکننده‌ها است و بلیط را با نرخ بالاتری نسبت به سایر اوقات سال به فروش می‌رسانند.

وی ادامه داد: با ورود گردشگران خارجی نرخ پروازها به هم ریخته می‌شود زیرا ارزش پول آن‌ها بالاست و بلیط هواپیما را با هر قیمتی می‌خرند.

رییس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در بحث افزایش قیمت پروازهای داخلی، بی برنامگی شرکت قطارهای مسافربری رجا بود که بلیط‌ها را به جای عرضه در سیستم‌های معمول فروش، آن‌ها را به ارگان‌های مختلف پیش فروش کردند و این مساله باعث شد تا مردم نتوانند به خوبی از خدمات ریلی بهره ببرند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار