کد خبر: ۴۸۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ 01 September 2017
پس از اعتراضات و تجمعات دختران دانشجوی خوابگاه دانشگاه شهید چمران اهواز و مطالبه نسبت به ساده‌ترین حق خود که بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای نیز داشت مطالبه‌گری‌ها به ثمر رسید و مسئولان نیز به وعده‌هایشان عمل کردند.

 پس از اعتراضات گسترده و تجمع خوابگاهیان دانشگاه شهید چمران اهواز نسبت به وضعیت سرمایشی و بی‌توجهی مسئولان دانشگاه به این موضوع در خرداد ماه امسال، مسئولان این دانشگاه این‌بار به وعده‌های خود وفا کردند و پس از تعطیلی خوابگاه به تعدیل اساسی سیستم سرمایشی و بلوک‌های فرسوده پرداختند.

حمیدرضا غفوری درباره تعمیر و بازسازی بلوک‌های فرسوده خوابگاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: هفت بلوک 5 تا 11 بطور اساسی درحال بازسازی هستند. بلوک‌های دیگر این مجتمع و همچنین مجتمع خوابگاهی برادران که در سطح شهر نیز در دست تعمیر است ولی این هفت بلوک امسال به طور خاص در دست تعمیر هستند.

وی با بیان اینکه سایر بلوک‌ها مطابق روند هر سال در دست تعمیر هستند، افزود: در قسمت پایین دیوارهای که به علت شست‌و شوی روزانه رطوبت جذب کرده بودند، سنگ‌کاری شده، درهای پوسیده، آشپزخانه و فضاهای بهداشتی نیز مرمت شدند. پنجره‌های چهار بلوک دو جداره شده‌ که سه بلوک دیگر نیز در دست کار است.

نصب چیلر و برج خنک کننده جدید

معاون طرح و برنامه دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این‌کارها را در طول سال نیز انجام می‌دهیم اما این‌بار در مقیاس و مساحت بیشتری صورت گرفته است. علاوه بر این‌ها 150 کولر درحال نصب برای سه بلوک 9 تا 11 در حال نصب است ولی از آنجا که ظرفیت  برق مورد نیاز پیش بینی نشده بود ناچار به تغییر کل زیر ساخت‌های برقی شدیم از این رو کابل‌کشی‌ها و اقدامات گسترده‌ای که هزینه آن چند برابر نصب کولر است، انجام می‌شود.

غفوری با اشاره به نصب چیلر‌های جدید برای سایر بلوک‌ها به جز هفت بلوک ذکر شده، عنوان کرد: چیلر و برج خنک کننده جدید نصب شده و متناسب با آن‌ها سیستم خنک کننده نیز اصلاح شده است.

وی ادامه داد: بلوک‌های دیگری که سیستم سرمایشی آن‌ها به صورت موردی مشکل داشت درحال تعمیر است و برخی بلوک‌ها دیگر نیز به جز کابل‌کشی اینترنت و رنگ‌آمیزی نیازمند تعمیرات خاص نبودند.

مطالبه‌گری‌ها به ثمر نشست!

معاون طرح و برنامه دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: تعمیرات ساختمانی صورت گرفته است و فقط کمی کارهای مربوط به برق درحال انجام است که تا دو یا سه هفته آینده به اتمام می‌رسد.

پس از اعتراضات و تجمعات دختران دانشجوی این خوابگاه و مطالبه نسبت به ساده‌ترین حق خود که بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای نیز داشت مطالبه‌گری‌ها به ثمر رسید و مسئولان نیز به وعده‌هایشان عمل کردند.
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار