کد خبر: ۴۸۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 01 September 2017
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات جان ساکنان یک منزل مسکونی از دل زبانه های آتش خبر داد. 

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، به نقل از روابط عمومی آتش نشانی اهواز، مقصود حقشناس اظهار کرد: راس ساعت ۴:۰۶ بامداد امروز (۱۰ شهریورماه) خانمی سراسیمه و وحشت زده از طریق تماس با تلفن 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی را از آتش سوزی مهیب در منزل مسکونی اش در کوی مجاهد مطلع و اعلام کرد به دلیل بسته بودن درب ورودی ساختمان، در شرایط سخت و خطرناکی قرار گرفته اند.

وی افزود: پرسنل ستاد فرماندهی با توجه به اطلاعاتی که صاحبخانه در اختیار ایشان قرار داده بود،  همزمان با اعزام تیمهای اطفای حریق و امدادو نجات از سه ایستگاه همجوار، تا رسیدن آتش نشانان خود اقدام به راهنمایی ایشان به منظور قرار گرفتن در محیط کم خطر تر کردند.

حقشناس ادامه داد: آتش نشانان به محض ورود به محل با زبانه های آتش مواجه شدند که نشان از وخامت اوضاع داشت. 

وی گفت: با توجه به قفل بودن درب ورودی ساختمان که تنها راه دسترسی به محبوس شدگان بود، آتش نشانان با ابزار تخصصی از جمله جک های هیدرولیک و دستگاه برش اقدام به باز نمودن درب منزل کرده و ساکنین را که شامل سه زن، یک مرد و یک دختربچه بودند را از منزل خارج و جهت کنترل وضعیت سلامت و مراقبت پزشکی در اختیارعوامل اورژانس 115 قرار دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز اظهار کرد: آتش نشانان با کنترل و مهار آتش از سرایت آن به ساختمانهای همجوارجلوگیری به عمل آوردند. در این عملیات نفس گیر 23  آتش نشان و مدیر منطقه آتش نشانی به همراه  هفت دستگاه انواع خودروهای عملیاتی شامل خودروهای اطفای حریق، امداد و نجات و فرماندهی حضور داشته و به انجام وظیفه پرداختند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار