کارگاه تخصصی صادرات و تجارت آنلاین با هدف شناسایی راههای سرعت بخشیدن به توسعه صادرات غیر نفتی و استفاده از امکانات و شیوه های جدید در بستر الکترونیکی برگزار شد .
کد خبر: ۴۸۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 30 August 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛در این کارگاه که به منظور آموزش صاحبان شرکت ها، تولید کنندگان و صادر کنندگان استانی با کمک شرکت شهرکهای صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایلام برگزار شد، به موضوعاتی پیرامون چگونگی صادرات الکترونیکی و تجارت آنلاین بحث و بررسی صورت گرفت .

در ادامه نماینده سایت الکترونیکی زودل ((zoodal که یکی از سخنرانان کارگاه بود به مزایای عضویت در این سایت اشاره کرد و گفت: تولید کنندگان و صادر کنندگان ایرانی از طریق بستر تجاری آنلاین زودل، محصولات و خدمات خود را معرفی و به بازارهای داخلی و بین المللی بخصوص کشورهای همسایه و جاده ابریشم صادر می کنند و محدوده تجارت خود را افزایش می دهند .

وی در مورد معرفی زودل گفت: زودل اولین بستر تجاری آنلاین B 2 B در ایران با بیش از 14000شرکت ایرانی و حضور اکثر صادر کنندگان برتر می باشد و دارای دفاتر فعال در ایران، سوئیس، هند، ترکیه، قزاقستان و چین می باشد .

در پایان نیز رئیس بانک توسعه تعاون استان ایلام، ضمن ارائه مطالبی اظهار داشتند: صادر کنندگانی که بصورت آنلاین در امر تجارت فعالیت داشته باشند میتوانند از تسهیلات ویژه این بانک برخوردار شواد

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار