کد خبر: ۴۸۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ 28 August 2017
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: با توجه به این‌که اولویت اول استان خوزستان جذب سرمایه‌گذار است، به نظر می‌رسد فضای سرمایه‌گذاری در خوزستان رو به بهبود است. 
  
امید حاجتی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت در اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: نمایشگاه هفته دولت در خوزستان و ارایه برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در این نمایشگاه بیشتر جنبه عملی دارد و دستگاه‌ها دستاوردهای بهتری را نسبت به سال‌های گذشته ارائه کرده‌اند. 
  
وی افزود: دستگاه‌های دولتی بیشتر به دنبال فضاسازی برای جذب سرمایه‌گذاری و تسهیل این امر هستند تا بخش‌های پایین دستی بتوانند از شرایطی که این دستگاه‌ها مهیا می‌کنند به خوبی برخوردار شوند و این مساله جای امیدواری دارد. 
  
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در خوزستان، گفت: امسال در مجموع دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به سال‌های گذشته ارتقای نمره داشته‌اند، به شکلی که میانگین ارزیابی دستگاه‌ها در خصوص عملکردشان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، بهبود یافته است و این مساله بیانگر آن است که شاهد شرایط بهتری در دستگاه‌های استان خواهیم بود. 
  
حاجتی تصریح کرد: با توجه به این‌که اولویت اول استان خوزستان جذب سرمایه‌گذار است، به نظر می‌رسد فضای سرمایه‌گذاری در خوزستان رو به بهبود است. 
  
وی با اشاره به بازدید از نمایشگاه هفته دولت، خاطرنشان‌کرد: حضور دستگاه‌های اجرایی در نمایشگاه هفته دولت، حضوری خوب است و توانسته‌اند به خوبی برنامه‌های کاری آینده و دستاوردهای کنونی خود را ارائه کنند. علی رغم آنکه این نمایشگاه در فصل گرما در خوزستان برگزار می‌شود، استقبال مردم و بخش خصوصی نیز از نمایشگاه مطلوب بوده است. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار