معاون فرماندار جوانرود گفت:در مجموع برای اجرای این طرحها 22 میلیاردو 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است وزمینه 16 فرصت شغلی جدید را در بخش کلاشی فراهم کرده است.
کد خبر: ۴۸۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 28 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، در گرامیداشت هفته دولت20طرح کشاورزی و عمرانی وخدماتی با حضور معاون فرماندار جوانرود و  بخشدار کلاشی و جمعی از مسئولان و مردم در بخش کلاشی شهرستان جوانرود به بهره برداری رسید.

کمال شهسواری افزود: این طرحها شامل احداث سه پل در روستاهای گردک ، دهتوت وعلی آباد ساسل از محل اعتبارات سپاه ومشارکت مردمی وهمچنین دوبوستان کودک در روستاهای دهتوت وعلی آباد ساسل از محل اعتبارات دهیاری ها و 14 طرح آبیاری قطره ای در سطح 9 /13 ویک طرح آبیاری تحت فشاردر سطح هشت هکتار که در مجموع زمینه اشتغال 16نفر را دراین بخش فراهم شده است.

بخشدار کلاشی نیز با تبریک هفته دولت وگرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی وباهنر با 
اشاره به اجرای طرحهای یادشده در این بخش گفت: بهره برداری از این طرحها گام موثری در جهت رفاه حال روستائیان وتوسعه بیش از بیش بخش کلاشی است.

نامدار حسینی با تقدیر از خدمات مسئولان جهادکشاورزی در اجرای طرحهای اشتغالزا دراین بخش افزود:با توجه به ظرفیت های خوب کشاورزی در بخش کلاشی جوانرود امیدواریم با اجرای این طرحها مشکل اشتغال را دراین بخش به حداقل برسانیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار