به مناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار کرمان ۵ طرح کشاورزی و عمرانی در بخش چترود کرمان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۸۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 28 August 2017
صبح امروز و به مناسبت هفته دولت با حضور محمدعلی توحیدی فرماندار شهرستان کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، عباس سعیدی مدیرکل جهاد کشاورزی شمال استان کرمان و جمعی از مسئولین محلی در روستای سرآسیاب بخش چترود کرمان 5 طرح کشاورزی و عمرانی در روستاهای سرآسیاب، کاظم‌آباد و قوام‌آباد بخش چترود کرمان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان کرمان در حاشیه آئین افتتاح طرح تجمیع زمین‌های کشاورزی با عنوان طرح تجمیعی کوثر در روستای سرآسیاب بخش چترود کرمان اظهارداشت: طرح تجمیعی کوثر در مساحت 120هکتار با آبیاری زیر سطحی تحت‌فشار به بهره‌‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه محصول تولیدی این مزرعه کشاورزی پسته است گفت: این مزرعه کشاورزی در گذشته به صورت خرده‌مالکی توسط 57 نفر عضو اداره می‌شد که هم‌اکنون در قالب طرح تجمیعی کوثر ساماندهی شده است.

محمدعلی توحیدی با بیان اینکه کل مساحت باغات در شهرستان کرمان بیش از 46 هزار هکتار است خاطرنشان کرد: در شهرستان کرمان بالغ بر 7 هزار و 600 هکتار مزرعه وجود دارد.

در سفر امروز صبح فرماندار کرمان به بخش چترود میدان ورودی شهر کاظم‌آباد به مساحت هزار و 400 متر مربع و اعتبار 7 میلیارد و 100 میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری به بهره‌برداری رسید.

همچنین ساختمان ده‌یاری روستای قوام‌آباد با مساحت 600 متر مربع و زیربنای 85 متر مربع و معابر این روستا در 17 هزار و 160 متر مربع زیرسازی و جدول‌گذاری و 10 هزار و 920 مترمربع آسفالت به بهره‌برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی شهر چترود با نام "شهید حججی" افتتاح شد

در چهارمین روز از هفته دولت زمین چمن مصنوعی ورزشی شهر چترود به مساحت 800 متر مربع که حدود سه ماه از زمان آغاز عملیات اجرایی آن می‌گذرد با اعتبار 700 میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری چترود افتتاح شد.

ساختمان شهرداری و شورای اسلامی شهر چترود نیز با زیربنای 911 متر مربع در دو طبقه به بهره‌برداری رسید.

همچنین با حضور فرماندار شهرستان کرمان پروژه آسفالت معابر شهر چترود به مساحت 66 هزار متر مربع با اعتبار دو میلیارد تومان از محل تملک دارائی، منابع داخلی شهرداری و مشارکت با اداره کل راه و شهرسازی افتتاح شد.

طاهری شهردار چترود در رابطه با این طرح‌ها اظهار‌داشت: با توجه به شهادت جانسوز و مظلومان شهید محسن حججی، زمین چمن مصنوعی شهر چترود با نام "شهید حججی" نامگذاری و افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه ساختمان شهرداری چترود از اواسط سال 94 عملیات اجرایی آن شروع شد گفت: برای احداث این ساختمان حدود 10 میلیارد ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری هزینه شده است.

توحیدی فرماندار شهرستان کرمان در سفر به بخش چترود از مجتمع نانوائی در حال احداث روستای ده‌زیار روستای پایلوت اقتصاد مقاومتی استان کرمان نیز بازدید و مشکلات این طرح را بررسی کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار