سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان از افتتاح چهار پروژه حوزه حمل و نقل جاده‌‌ای این استان به‌مناسبت هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 26 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، احسان منصورکیایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والامقام دولت و به‌ويژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این چهار پروژه حوزه حمل و نقل جاده‌ای با اعتباری بالغ بر 92 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: احداث پل عابر پیاده در شهرستان سرخه، افتتاح فاز اول مجتمع خدماتی رفاهی شهر مجن، احداث جایگاه سوخت در مجتمع خدماتی رفاهی دهملا و تاسیس یک شعبه شرکت حمل و نقل طرح‌‌های آماده افتتاح این اداره کل در هفته دولت است.

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به لزوم شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال یادآور شد: انتظار می‌رود در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال "اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال " نامگذاری شده است،تمام مسئولان و مدیران با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، منش آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و در راستای تحقق اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید گام بردارند.

ویاز رجایی و باهنر به عنوان دو شهید اثرگذار در سال‌های آغازین و تثبت انقلاب اسلامی نام برد و ضمن تاکید بر توجه به سیره این دو شهید والامقامافزود: هفته دولت تأکید بر اوج شکوه مردم‌سالاری و پشتوانه مردمی است و بدون تردید خون پاک شهدا ضامن بقاء و امنیت جمهوری اسلامی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار