کد خبر: ۴۸۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲ 25 August 2017
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت:با تلاشهای صورت گرفته دولت تدبیر و امید رشد اقتصادی استان در چهار سال گذشته قابل ملاحظه است.

علی حسین حسین زاده در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اظهار کرد :اقداماتی که دولت یازدهم در استان انجام داده است باعث رونق اقتصادی و پیشرفت استان شده است.

حسین زاده مهمترین شاخص توسعه را افزایش نرخ اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد : در چهار سال دولت گذشته اقتصاد استان و کشور رشد قابل ملاحظه ای داشته است که عمده آن از فروش نفت پس از تحریم هاست.

وی افزود :با همکاری مردم و دولت بر اساس چشم انداز 1404 رشد اقتصادی را از هشت درصد آغاز کرده ایم که با همکاری تشکلهای مختلف این میزان باید بیشتر شود.

حسین زاده ادامه داد: همه مردم و سازمان ها حماسه ای را که مردم در رای گیری دولت جدید بوجود آوردند را باید لمس کنند و با اطلاع رسانی و آگاهی از مشکلات پیش رو در استان و همچنین وجود ظرفیت های بالای اقتصادی درخوزستان از آرامش بهره مند شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان افزود :استان خوزستان به دلیل گستردگی جغرافیایی و تنوع موضوعات و مسئلی که دارد با دیگر استان ها قابل مقایسه نیست.

وی گفت: در خوزستان به دلیل گستردگی که دارد مسئولین پنج برابر استان های دیگر فعالیت می کنند تا به نتیجه برسند.

وی بیان کرد :شهرستان ماهشهر به دلیل داشتن مرزآبی،گمرک و پتروشیمی به تنهایی به اندازه یک استان یزد فعالیت اقتصادی دارد که باید ساختاری متناسب با ظرفیت این شهرستان طراحی و برنامه ریزی کنیم تا به ساختاری درست برسیم .

حسین زاده با بیان اینکه چهار راهکار در دولت طراحی شده است که بتوان رشد اقتصادی و اثر بخشی مناسبی را در معیشت زندگی مردم ایجاد کند گفت :بر اساس مطالعات سال 95 با حضور کاشناسان سازمان دهی نهاد های اجتماعی و مدنی ، خدمات رسانی به شهروندان و افزایش رضایت مندی اجتماعی و حرکت دادن چرخ معیشتی مردم در استان خوزستان از برنامه های دولت جدید است .

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت :حرکت دادن چرخ معیشتی مردم ارتباط مستقیمی با اشتغال دارد که نیاز به یک تحرک با حضور مردم است که با همکاری دولت ، استانداری ، نهاد ها و سازمان ها محقق می شود .

وی از پروژه های آماده بهره برداری در هفته دولت خبر داد و ادامه داد: در هفته جاری پروژه های بسیاری آماده بهره برداری است که با اجرا و به بهره برداری رسیدن این پروژه ها کمک بسیاری به چرخ صنعت و اقتصاد استان خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار