کد خبر: ۴۸۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹ 24 August 2017
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت :نمایشگاه هفته دولت شنبه افتتاح می شود+تشریح برنامه ها

به گزارش آراس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان شهاب رزمی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال از شخصیت های سیاسی، فرهنگی و همچنین هنرمندان دعوت شده است و در این راستا برنامه های مختلفی از جمله برنامه های فرهنگی در حاشیه نماشیگاه اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه 40 دستگاه اجرایی که عملکرد شاخصی داشته اند غرفه هایی را در اختیار خواهند داشت تا دستاوردهای که در این دولت به دست آورده اند و همچنین فعالیت های خود را ارائه دهند.

وی افزود: کمیته فرهنگی هنری در ستاد بزرگداشت هفته دولت تشکیل شده که از هنرمندان و خوانندگان کشوری و استانی به خصوص هنر و آوازهای کلاسیک دعوت به شده است. آیین های سنتی و حضور موسسات خیریه و برپایی جشنواره های غذا نیز از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه می باشد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت درخوزستان بیان کرد: 4 همایش با عنوان بهداشت و سلامت، بانوان و بررسی نقش زنان در توسعه، ریزگردها، پایش، اثرات و راه های مقابله با آن و همچنین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان و رفع موانع تولید در محل کتابخانه مرکزی (تالار مهتاب) از چهارم تا هشتم شهریورماه برگزار خواهد شد.

رزمی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت به عمل آمده تا روز شنبه افتتاح نمایشگاه هفته دولت با حضور وی خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم نمایشگاه امسال بتواند به خوبی دستاوردهای دولت در استان را به نمایش بگذارد و با توجه به برنامه های جانبی متنوع هرچه با شکوه تر برگزار شود.

رزمی در پایان گفت: اين نمايشگاه از 4 لغايت 8 شهریور ماه سال جاري به مدت 5 روز از ساعت 19 الي24 پذيراي بازديد کنندگان، کارشناسان، صاحبان صنايع و متخصصان گرامی در محل دائمی نمایشگاه اهواز می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار