کد خبر: ۴۸۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ 24 August 2017
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان به ضرورت تغییر قانون عوارض آلایندگی اشاره کرد و گفت :مبنای عوارض آلایندگی شرکت های نفتی باید از جبران هزینه تولید ، براساس درآمد حاصل از فروش محاسبه گردد. وزارت نفت باید به سه شهرستان مسجدسلیمان ، هفتکل و آغاجاری به عنوان یه شهر مهم نفتی کشور توجه ویژه کند و با اختصاص اعتبارات ویژه در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی خود این سه شهر را از نابودی و خالی شدن سکته نجات دهد.

دکتر امید حاجتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان در جلسه اقتصاد مقاومتی که یا حضور ییژن نامدار زنگنه وزیر نفت در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان در حال برگزاری است به طرح ها و اقدامات شاخص استان خوزستان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت : پیشتازی اقتصاد دانش بنیان و افزایش سهم تولید و صادرات ، طرح ایجاد شهرک های کشاورزی ، بخشنامه خرید کالا و خدمات داخل استان، توسعه صادرات غیر نفتی و اخذ مجوز ایجاد منطقه ویژه کشاورزی اقتصادی شوش، افزایش قدرت مقاومت و‌کاهش آسیب پذیری ، احداث ۹طرح پتروشیمی و پنج نیروگاه از جمله اقدامات شاخص در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است. 

حاجتی بیان داشت : نرخ بیکاری از ۱۳/۳درصد به ۱۲درصد رسیده است. ارزش صادرات غیرنفتی از ۴/۲ میلیارد دلار به ۶/۵میلیارد دلار رسیده است. 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان به ضرورت تغییر قانون  عوارض آلایندگی اشاره کرد و گفت :مبنای عوارض آلایندگی شرکت های نفتی باید از جبران هزینه تولید  ، براساس درآمد حاصل از فروش محاسبه گردد. وزارت نفت باید به سه شهرستان مسجدسلیمان ، هفتکل و آغاجاری به عنوان یه شهر مهم نفتی کشور توجه ویژه کند و با اختصاص اعتبارات ویژه در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی خود این سه شهر را از نابودی و خالی شدن سکته نجات دهد . 

این مقام مسئول به عدم تعادل بین زیرساخت و حجم عرضه و تقاضای حمل و نقل اشاره کرد و گفت: وزارت نفت در محورهایی که استفاده بیشتری می کند و موجب استهلاک جاده می شود به توسعه آن و اختصاص قیر رایگان کمک کند.

آراس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار