مدیر جهاد کشاورزی ارزوئیه گفت: هشت طرح کشاورزی طی هفته دولت در شهرستان ارزوئیه افتتاح می شود.
کد خبر: ۴۸۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 23 August 2017
به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، رضا امیری گفت: مصادف با هفته دولت هشت طرح در بخش آب و خاک، باغبانی و صنایع کشاورزی با هزینه کرد اعتباری بیش از ۱۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این طرح ها شامل یک واحد کارخانه تولید کنسرو ذرت، یک واحد گلخانه هیدروپونیک، یک واحد گلخانه خاکی و اجرای پنج سیستم آبیاری تحت فشار می باشد.

امیری با بیان اینکه با افتتاح سیستم های آبیاری تحت فشار ۳۳۴ هکتار از اراضی این شهرستان به این سیستم مجهز می شوند، بیان کرد: این طرح ها با هزینه کرد اعتبار بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال اجرا می گردند.

وی ادامه داد: در این هفته یک کارخانه تولید کنسرو ذرت با هزینه کرد اعتباری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال با ظرفیت سالانه ۵۰۰ تن به بهره برداری می رسد که این امر سبب ایجاد ۱۰ شغل می شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارزوئیه با اشاره به اینکه دو واحد گلخانه در این هفته به بهره برداری می رسد، اذعان داشت: این گلخانه ها شامل یک گلخانه هیدروپونیک به مساحت ۵۰ هزارمترمربع و هزینه کرد اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و یک گلخانه خاکی به مساحت ۱۰هزار مترمربع  و هزینه کرد اعتبار پنج هزار و ۳۰۰ میلیون ریال است که با افتتاح این دو گلخانه ۱۹ شغل ایجاد می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار