شیر خسته این روزهای فوتبال اسپانیا که دوران ناخوش احوالی را در حال سپری کردن است در هفته اول لالیگا باید در نیوکمپ هواداران خود را دلگرم به آینده کند.
کد خبر: ۴۸۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 20 August 2017

به گزارش تابناک : تیم های بارسلونا و رئال بتیس در اولین دیدار فصل 2017/18 لالیگا خود، امشب از ساعت 22:45 در ورزشگاه نیوکمپ برای کسب 33 امتیاز آغازین رقابت های سال جاری به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

بارسلونا در فصل نقل و انتقالات دچار تنش ها و حواشی زیادی شده است و تا کنون نتوانسته است این مسائل درون تیمی را در خود حل کند، اغلب کارشناسان و منتقدین فوتبال بر این باورند، مدیریت ضعیف باشگاه، در کنار خررید های نه چندان با کیفیت کادر فنی ، برای این تیم فصلی کابوس وار را رقم خواهد زد.

 

البته آبی اناری ها شاه مهره هجومی خود را در فصل نقل و انتقالات با مبلغ 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن فروختند، تا زهر مثلث MSN برای همیشه گرفته شود! مسئله ای که در دیدار های رفت و برگشت سوپر کاپ اسپانیا بسبار ملموس بود.

 

در این حال هواداران بارسلونا شدیدا از ارنستو والورده سرمربی جدید این تیم انتظار دارند تا فصل را با پیروزی قاطع برابر بتیس آغاز کنند، اتفاقی که با وجود غیبت لوئیز سوارز و آندرس اینیستا می تواند فشار بیشتری را بر روی مربی تازه وارد  باشگاه وارد کند تا عدم نتیجه گیری کاتالان ها بحران را در قلب کاتالان ها به تپش بیاورد!؛ در این شرایط به نظر شما بارسلونا قادر خواهد بود در دیدار برابر بتیس از سد بحران های فرا رو عبور کند و موقتا در ساحل آرامش قرار بگیرد یا شکست آنها اوضاع را برای باشگاه پیچیده تر خواهد کرد؟

 

از شما سروران گرامی دعوت می کنیم در نظرسنجی شرکت فرمایید و نظرات ارزشمند خود را نیز به اشتراک بگذارید.

 




منبع : ورزش 11




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار