کد خبر: ۴۸۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 19 August 2017
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به سیلاب روز گذشته در منطقه مرغزار و امام‌زاده عبدالله از اعزام بالگرد به این مناطق خبر داد.
 
مجتبی طحان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به سیلاب روز گذشته در منطقه مرغزار و امام‌زاده عبدالله و اسکان اضطراری 80 نفر از سیل‌زدگان اظهار کرد: همچنان 80 نفر از سیل‌زدگان در اردوگاه آموزش و پرورش و اردوگاه سپاه پاسداران مستقر هستند. 
  
وی با بیان این‌که امدادرسانی به مناطق سیل‌زده همچنان ادامه دارد، افزود: تاکنون به خانواده‌های دچار سیلاب در منطقه تاگک 100 قرص نان، 250 نوع کنسرو، 50 کیلو نایلون پوششی و 50 عدد فانوس توزیع شده است. 
  
طحان گفت: از ساعت 8 صبح امروز درخواست اعزام بالگرد به مناطق سیل‌زده کرده‌ایم و اما به دلیل شرایط جوی برج مراقبت به هلی‌کوپتر اجازه پرواز نداده بود. اکنون بالگرد از اهواز به این مناطق در حال اعزام است که با رسیدن بالگرد جهت توزیع اقلام امدادی به مناطق کوهستانی اقدام می‌شود. 
  
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: شب گذشته دو زن که در سیلاب گرفتار و زخمی شده بوده‌اند به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین به یک زن باردار در منطقه مرغزار و یک زن که از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود امدادرسانی شد. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار