کد خبر: ۴۷۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 17 August 2017
 فرماندار باغملک گفت: اداره کل هواشناسی بارش باران و وقوع سیلاب سه شنبه شب گذشته در این شهرستان را پیش بینی نکرده بود و همین موضوع باعث شد که کشاورزان و عشایر باغملک بعد از بارش باران و جاری شدن سیلاب دچار خسارت شوند.

سیدمجید صالحی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پیش از رخ دادن سیلاب در منطقه امام زاده عبدالله باغملک اداره کل هواشناسی هیچ گونه هشداری اعلام نکرده بود.

وی با بیان این که هم اکنون به خاطر ناپایداری جو نیروهای اورژانس و هلال احمر در منطقه در حالات آماده باش قرار دارند بیان کرد: در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و در عین حال به همه عشایر منطقه هشدار لازم داده شده است تا مشکلی پیش نیاید و در صورت وقوع سیلاب کمترین خسارت را شاهد باشیم.

فرماندار باغملک یادآور شد: در سیلاب دو شب گذشته به خاطر اطلاع رسانی ضعیف و شدت سیلاب عشایری که در مسیر آن قرار داشتند با مشکل رو به رو شدند و خسارتهایی به کپرها، سیاه چادره های عشایر، و مغازه های فصلی آنها وارد شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این سیلاب هیچ گونه تلفات جانی در بر نداشت اظهار کرد: 100 خانوار عشایر و 10 هکتار از باغات و اراضی کشاورزی این منطقه دچار خسارت شد.

بارش باران شدید شامگاه سه شنبه در منطقه امامزاده عبدالله شهرستان باغملک باعث سرازیر شدن سیلاب از ارتفاعات کوهستانی منطقه و وارد کردن خسارت به عشایر منطقه شد.
شهرستان باغملک در شرق استان خوزستان واقع شده است. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار