کد خبر: ۴۷۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 17 August 2017
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: جمهوري اسلامي ایران هيچ ترسي از تهديد و تحريم ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار رمضان شریف امشب در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان خوزستان با تأکید بر اینکه تمام قدرت‌ها نسبت به تأثیرگذاری افکار عمومی و عملیات رسانه‌ای توجه ویژه‌ای دارند، اظهار کرد: اکنون عملیات نظامی هزینه‌های زیادی دارد.

وی بیان کرد: ۳۷ درصد از مردم آمریکا و اروپا تا دو ماه پیش از لشکرکشی سربازان آمریکایی به عراق با این امر موافق بودند اما در مدت کوتاهی این آمار به ۷۰ درصد رسید.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حالی نظام جمهوری اسلامی ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند که در کشورمان به صورت متوسط هر دو سال انتخابات برگزار می‌شود.

شریف تصریح کرد: برخی از کشورهای هم‌پیمان استکبار جهانی در خاورمیانه تاکنون رنگ صندوق‌های رأی را به چشم ندیدند.

وی متذکر شد: قدرتمندی ایران و ضعف دشمن باعث پدید آمدن جیغ‌های بنفش آمریکاست، این رژیم اکنون در حسرت بازگشت به کشور ما است، در حالی که در ایامی با حدود ۷۰ هزار مستشار بر ما حاکم بودند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر حفظ منافع نظام و وحدت، اظهار کرد: سپاه در تمام عرصه‌ها همیشه به عنوان مجموعه فداکار به حساب می‌آید و این نهاد از خود مردم است.

وی خاطرنشان کرد: همیشه در برابر تهاجمات آماده دفاع هستیم اما اهل جنگ نیستیم، سپاه در عرصه‌های چون فرهنگی، اقتصادی و معیشتی فعال و در حد توان خود تلاش می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه سپاه در استان خوزستان طرح‌هایی چون نهال‌کاری و بیابان‌زدایی را اجرا کرده است، بیان کرد: ریزگردها در استان خوزستان به عنوان پدیده نوظهور به حساب می‌آید و از سال گذشته بسیج و سپاه در نقاط بحرانی اقدام به درختکاری کرده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار