شرجی از اوایل هفته با شدت و ضعف در برخی نقاط استان خود را نشان داده است و بیشترین میزان رطوبت نسبی صبح دوشنبه در ماهشهر به 87 درصد رسید.
کد خبر: ۴۷۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ 15 August 2017
صبح امروز میزان رطوبت در شهرهای اهواز، شادگان و ماهشهر به 90 درصد رسید.

 مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به پیش بینی هوای حداکثر 49 و 50 درجه ای تا پایان هفته در اهواز گفت: در 24 ساعت گذشته بستان و آبادان 51، شوش و اهواز 50 و دزفول، رامهرمز، اندیمشک و شوشتر 49 و ایذه و دهدز با 27 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده است.

وی میزان رطوبت در مرکز استان را 90 درصد اعلام کرد و افزود: میزان رطوبت نسبی امروز صبح در اهواز، شادگان و ماهشهر 90 درصد، آبادان هندیجان و امیدیه 81 درصد، شوش، دزفول و آغاجاری 68 درصد و بهبهان 62 درصد بوده است. 

بهادری همچنین گفت: شرجی از اوایل هفته با شدت و ضعف در برخی نقاط استان خود را نشان داده است و بیشترین میزان رطوبت نسبی صبح دوشنبه در ماهشهر به 87 درصد رسید.

وی گفت: در روز پنجشنبه یک تا دو درجه سانتیگراد کاهش می یابد و با توجه به افزایش شاخص های ناپایداری تا روز پنجشنبه، احتمال بارش های پراکنده بارش های پراکنده در ارتفاعات وجود دارد.

وی همچنین گفت: پیش‌بینی می‌شود کانون‌های گرد و خاک داخلی طی امروز و فردا  در نیمه غربی استان فعال شوند و ممکن است  کیفیت دید در برخی مناطق تا 2 کیلومتر  کاهش یابد. 

هوا همچنان گرم با چاشنی گرد و غبار

هوا همچنان گرم با چاشنی گرد و غبار
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار