کد خبر: ۴۷۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 15 August 2017
رییس روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز گفت: شب گذشته تنها یک خط با بار 6مگاوات از مجموع 2500مگاوات خط برق شهرستان اهواز به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف برق برای حدود یک ساعت قطع شد اما سایر خطوط برقدار بودند.

علیرضا شکر خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: شب گذشته در ساعت ۲۰:۰۳ در اثر شارت برقگیر یک دستگاه ترانسفورماتور واقع در خیابان مسجدی بین خیابان فرهنگ و گندمی، فیدر تغذیه کننده بخشی از خیابان‌های فرعی سلمان فارسی حد فاصل خیابان شریعتی تا خیابان فرهنگ قطع شد.

وی افزود: در ساعت ۲۰:۲۲ دقیقه جهت روشن نمودن خط اقدام می‌شود اما فرمان وصل برق با اشکال روبه‌رو شده که با حضور گروه‌های عملیاتی در محل، اشکال شناسایی می‌شود و در ساعت ۲۱:۰۵ دقیقه فیدر موردنظر برقدار شده و غالب منطقه خط روشن می‌شود.

رییس روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز ادامه داد: بخش دیگری از این فیدر توسط جداساز از فیدر آزاد شده و پس از برطرف کردن اشکال در سویچ‌گیر، سمت شرق خیابان سلمان فارسی در ساعت ۲۱:۲۳ دقیقه رفع عیب و‌ فیدر بطور کامل برقدار می‌شود.

شکرخدایی با بیان این‌که شب گذشته تنها یک ترانس از 14 هزار 334 ترانس موجود در شهر اهواز دچار مشکل شد، تصریح کرد: کل مدت زمان خاموشی پیش آمده با توجه به شرایط جوی حاکم که متاثر از بار بالای ترانس بوده، حدود یک ساعت بود و بخش بعدی نیز پس از 18 دقیقه برقدار شد.

وی گفت: پس از اقدامات انجام گرفته و حل مشکل ترانسفورماتور، همه ۱۴ هزار و ۳۳۴ دستگاه ترانسفورماتور شهرستان روی شبکه برق قرار گرفتند.

رییس روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز اظهار کرد: عدم رعایت الگوی مصرف در ساعات پیک و بالا رفتن بار شبکه باعث چنین مشکلاتی می‌شود. از شهروندان اهوازی درخواست داریم تا به رعایت الگوی مصرف به ویژه در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف بپردازند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار