کد خبر: ۴۷۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 14 August 2017
 شعب تعاونی اعتبار وحدت (موسسه آرمان سابق) از روز شنبه در خوزستان بازگشایی شدند.

مدیرتعاونی اعتبار وحدت (آرمان سابق) منطقه جنوب غرب کشور در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شعب تعاونی اعتبار آرمان که از ابتدای تیر ماه تعطیل شده بودند از اول هفته جاری با نام جدید اعتبار وحدت فعالیت خود را از سر گرفتند.

حمیدرضا جهازی افزود: شعب این موسسه به منظور پاسخگویی به ابهامات صاحبان حساب و سپرده گذاران در استان بازگشایی شده و انتظار می رود که سپرده گذاران با حفظ آرامش خود با مسئولان و کارکنان این شعب همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: روند کار به طور معمول در حال انجام است و در آینده ای نزدیک روال خدمت رسانی به صاحبان حساب این موسسه آغاز می شود.

وی بیان کرد: تفاهم نامه ادغام موسسه ملل و تعاونی اعتبار وحدت(آرمان سابق) انجام گرفته و روند قانونی آغاز فعالیت بانکی این موسسه در حال انجام است.

بر اساس این گزارش از ابتدای خرداد ماه امسال حساب سپرده گذاران تعاونی اعتبار وحدت (آرمان سابق) در خوزستان همزمان با سراسر کشور از سوی بانک مرکزی با غیر مجاز اعلام کردن فعالیت این موسسه مسدود شد.

از ابتدای تیر ماه امسال نیز شعب این تعاونی و سرپرستی آن در استان تعطیل شد.
سپرده گذاران در این مدت با انجام تجمع های زیاد و گسترده در اهواز و استان و با تعطیل کردن یک هفته ای بانک ملی مرکزی شعبه اهواز و هجوم آوردن به دفتر کار نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را اعلام کردند.

از سال 1394 بانک مرکزی فعالیت موسسه آرمان را غیرمجاز عنوان کرد و مقرر شد که این موسسه با موسسه توسعه ادغام شود که در اسفند ماه سال 1395 تفاهم نامه ادغام موسسه توسعه و آرمان منعقد شد.

در فروردین ماه امسال موسسه توسعه به طور یکطرفه تفاهم نامه ادغام این دو موسسه را فسخ کرد و این موضوع باعث شد که بانک مرکزی به دلیل غیرمجاز بودن فعالیت موسسه حساب سپرده گذاران این موسسه را مسدود کند.

بعد از گذشت سه ماه از این موضوعموسسه آرمان سابق با موسسه ملل ادغام شد و هم اکنون این موسسه به نام تعاونی اعتبار وحدت خوانده می شود و در حال سپری کردن روند قانونی است.

تعاونی اعتبار وحدت (آرمان سابق) در خوزستان 34 شعبه و در اهواز 14 شعبه دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار